V sobotu 2. listopadu proběhla mohutná oslava naší plnoletosti !!
Multimediaexpo.cz je již 18 let na českém internetu !!

Tom Hall

Z Multimediaexpo.cz

(Rozdíly mezi verzemi)
m (Nahrazení textu)
(++)
 
(Není zobrazena jedna mezilehlá verze.)
Řádka 1: Řádka 1:
-
[[Soubor:Tom Hall.jpg|Tom Hall v Ion Storm, Dallas, 1999|thumb|right]]
+
'''Tom Hall''' (* [[2. září]] [[1964]] ve [[Wisconsin]]u) je [[herní designer]] narozený ve [[Wisconsin]]u. V roce [[1987]] pracoval ve společnosti Softdisk, jako [[programátor]] a editor časopisu [[Big Blue Disk]]. Poté spolu s [[John Romero|Johnem Romerem]], [[John Carmack|Johnem Carmackem]] a [[Adrian Carmack|Adrianem Carmackem]] zakládal společnost [[Id Software]], která je tvůrcem úspěšných her jako [[Quake]] či [[Doom]]. V ní se podílel jako designer na hrách [[Wolfenstein 3D]], [[Spear of Destiny]] či Doom.
-
'''Tom Hall''' je [[herní designer]] narozený ve [[Wisconsin]]u. V roce [[1987]] pracoval ve společnosti [[Softdisk]], jako [[programátor]] a editor časopisu [[Big Blue Disk]]. Poté spolu s [[John Romero|Johnem Romerem]], [[John Carmack|Johnem Carmackem]] a [[Adrian Carmack|Adrianem Carmackem]] zakládal společnost [[Id Software]], která je tvůrcem úspěšných her jako [[Quake]] či [[Doom]]. V ní se podílel jako designer na hrách [[Wolfenstein 3D]], [[Spear of Destiny]] či Doom.
+
Po sporech s Johnem Carmackem, které se týkaly designu hry Doom, Tom opustil firmu a přidal se k Apogee/3D Realms.  
-
Po sporech s Johnem Carmackem, které se týkaly designu hry Doom, Tom opustil firmu a přidal se k [[Apogee]]/[[3D Realms]]. Zde byl herním designerem [[Rise of the Triad]], produkoval [[Terminal Velocity]] a spolupodílel se na hrách [[Duke Nukem II]] a [[Duke Nukem 3D]]. Pracoval též na herním enginu ke hře [[Prey]] až do [[12. srpen|12. srpna]] [[1996]], kdy firmu opustil.
+
 
-
Poté spoluzaložil s Johnem Romerem společnost [[Ion Storm]], kde produkoval hru [[Anachronox]]. Hra nebylo úspěšnou. Po působení ve několika dalších firmách nyní působí v [[KingsIsle Entertainment]].
+
Zde byl herním designerem [[Rise of the Triad]], produkoval [[Terminal Velocity]] a spolupodílel se na hrách [[Duke Nukem II]] a [[Duke Nukem 3D]]. Pracoval též na herním enginu ke hře [[Prey]] až do [[12. srpen|12. srpna]] [[1996]], kdy firmu opustil.
 +
 
 +
Poté spoluzaložil s Johnem Romerem společnost [[Ion Storm]], kde produkoval hru [[Anachronox]]. Hra však nebyla úspěšná. Po působení ve několika dalších firmách nyní působí v KingsIsle Entertainment.
== Externí odkazy ==
== Externí odkazy ==
* [http://www.tomtomtom.com/ Domovská stránka Toma Halla]
* [http://www.tomtomtom.com/ Domovská stránka Toma Halla]
Řádka 9: Řádka 11:
{{Článek z Wikipedie}}
{{Článek z Wikipedie}}
{{DEFAULTSORT:Hall, Tom}}
{{DEFAULTSORT:Hall, Tom}}
 +
[[Kategorie:Muži]]
[[Kategorie:Žijící lidé]]
[[Kategorie:Žijící lidé]]

Aktuální verze z 27. 8. 2022, 10:11

Tom Hall (* 2. září 1964 ve Wisconsinu) je herní designer narozený ve Wisconsinu. V roce 1987 pracoval ve společnosti Softdisk, jako programátor a editor časopisu Big Blue Disk. Poté spolu s Johnem Romerem, Johnem Carmackem a Adrianem Carmackem zakládal společnost Id Software, která je tvůrcem úspěšných her jako Quake či Doom. V ní se podílel jako designer na hrách Wolfenstein 3D, Spear of Destiny či Doom. Po sporech s Johnem Carmackem, které se týkaly designu hry Doom, Tom opustil firmu a přidal se k Apogee/3D Realms.

Zde byl herním designerem Rise of the Triad, produkoval Terminal Velocity a spolupodílel se na hrách Duke Nukem II a Duke Nukem 3D. Pracoval též na herním enginu ke hře Prey až do 12. srpna 1996, kdy firmu opustil.

Poté spoluzaložil s Johnem Romerem společnost Ion Storm, kde produkoval hru Anachronox. Hra však nebyla úspěšná. Po působení ve několika dalších firmách nyní působí v KingsIsle Entertainment.

Externí odkazy