Seznam zemí a měst ve Warcraftu

Z Multimediaexpo.cz

(Rozdíly mezi verzemi)
m (1 revizi)
m (1 revizi)
 

Aktuální verze z 19. 11. 2013, 22:55

Následující stránka obsahuje neúplný seznam měst a zemí z Warcraftu.

Obsah

Země

Alterac

Alterac je nejslabší stát lidí, který se objevuje ve stejnojmenné sérii počítačových her a knih. Během druhé války se spojil s Orčí Hordou a zradil Alianci lidí, proti které také po boku Orků bojoval. Nakonec byl zničen vojskem Lordaeronu. Jejich zbytky byli poté objeveny, když bránili Utherovi Lightbringerovi v dosažení utrápených obyvatel Caer Darrowu. Zbývající Alteracké jednotky se staly zajatci Aliance.

Azeroth

Jedná se o jižní kontinent tzv. Východních království (Eastern Kingdoms)

Azeroth je obývaný lidmi a čelí vpádů orků a jiných bytostí z jiných světů. Ve hrách Warcraft je Azeroth nakonec dobyt orky a původní obyvatelé nachází útočiště v sousedním království Lordaeron (dějiště hry Warcraft III).

Draenor

Draenor (Outland) byl světem a domovinou Orků, Ogrů a později přistěhovalých Draeneiů, ras z fiktivního světa warcraftu. Někdy je nazýván i jako „Rudý svět“. Po událostech z konce druhé války byl zničen. To, co z něj zbylo, se dnes nazývá Outland.

Popis planety

Údajně se nacházel ve stejné sluneční soustavě jako svět Azeroth a byl viditelný z jeho povrchu. Kdysi to byl svět plný života, ačkoliv nebyl barevně ani druhově rozmanitý, ale vládla v něm ekologická rovnováha. Celá planeta měla relativně hustou atmosféru a bylo na ní celkově chladněji, než na světě Azeroth. Povrch planety byl totiž zahalen hustým mrakem prachu a popela díky značné sopečné činnosti a velké vzdálenosti od draenorského slunce. Podnebí tedy připomínalo podmínky v tundře během vulkanické činnosti.

Na povrchu planety rostly obří houbám podobné výrůstky, které sloužily všem třem rasám jako zdroj dřeva. Travnatý porost byl na Draenoru dost sporý a byl často rozdupáván orčími hordami. Mezi zvířenu Draenoru patřily např. strstnatá divoká prasata, velcí pouštní červi a velcí vlci, které orkští šamané někdy ochočovali. Po otevření Temného portálu bylo do Draenoru zavlečeno několik dalších rostlinných a živočišných druhů.

Příčina zániku

Po ovládnutí světa Plamennou legií začal svět být temnější. Rozběsněné orčí hordy začaly vyvražďovat draenejské obyvatelstvo a svou činností ničit přírodu. Otevřením temného portálu se zkažený duch tohoto světa začal přelévat i do světa Azeroth. Po druhé válce byl Temný portál dočasně uzavřen, ale po jeho znovuotevření vtrhnuly do tohoto světa alianční expediční vojska, která měla za úkol zničit Orky jednou pro vždy. V té době již byl Draenor plně pod vládou démonů a na jeho povrchu se objevovaly mračna démonických bytostí. Orčí šaman Ner'zhul, vědom si konce tohoto světa, vyslal do Azerothu orčí jednotku pod vedením Groma Hellscreama, aby mu schromáždila artefakty nutné k vyčarování nového Temného portálu. Když mu je Grom Hellscream donesl, začal Ner'zhul s vyvoláváním hned několika Temných portálů najednou. Chtěl na Draenoru vytvořit cestovní uzel mezi všemi známými světy ve vesmíru, jenže energie tolika Temných portálů na jedné planetě způsobila, že se začalo hroutit draenejské jádro. Sopky byly aktivnější než kdy jindy a celé kontinenty denně postihovalo zemětřesení.

Když si Ner'zhul uvědomil, co udělal, rozhodl se zachránit sám a prošel jedním z portálů hledat nový osud. Ostatní Orkové se stáhli k Temnému portálu vedoucím do Azerothu, kde se museli utkat s lidmi, kteří ho měli pod kontrolou. Jediný klan, kterému se podařilo lidskou obranu prorazit byl Hellscreamův klan Warsong. Krátce po jejich průchodu portálem do Azerothu byl Temný portál zničen lidským mágem Khadgarem, který tím chtěl zabránit přelití zkázy do jeho domova. Draenor se po několika minutách od uzavření portálu do Azerothu zhroutil. Byly rozervány celé kontinenty a výbuch byl vidět i z povrchu Azerothu. Tam, kde byl dříve Draenor, je dnes obří meteorit, na kterém se dochoval celkem nepoškozený poloostrov Hellfire, který si zázrakem udržel atmosféru a dostatečné podmínky pro život, které ale byly horší než kdykoliv předtím. Tento zbytek Draenoru se dnes nazývá Outland a je obklopen hustým meteorickým rojem z ostatních zbytků planety.

Gilneas

Království Gilneas je malý lidský stát na území poloostrova nacházejícího se v sousedství lesů Silverpine náležejících Lordaeronu. Vzniklo rozpadem starého království Arathor a od té doby mu vládnul rod Greymaneů. Kromě samotného poloostrova náleží ke Gilneasu ještě ostrůvek Zul'Dare. O tom, jak to v Gilneasu vypadá, není mnoho zpráv, protože současný vládce Genn Greymane nejprve odmítnul pomoci Alianci s odůvodněním, že si s Orky poradí sám, a po Druhé válce nechal vybudovat Greymaneův val, obří hradbu, která odříznula celý Gilneas od zbytku světa. Díky tomu, že se nikdo kvůli valu nedostal dovnitř ani ven, se neví vůbec nic o dění v Gilneasu od konce Druhé války.

Historie

Po rozpadu Arathoru se z Gilneasu postupně stala jedna z největších mocností na kontinentu. Když se na počátku Druhé války objevili první Orkové na území Lordaeronu, král Terenas svolal shromáždění všech mocných vládců, aby se všechny státy spojily proti hrozbě jejich hordy. Protože ale Gilneas měl ze všech lidských království nejsilnější armádu, nebyl jeho vládce Genn Greymane příliš nadšený do budování společné armády Aliance, protože věřil, že si s Orky i s jakýmikoliv jinými nepřáteli jeho armáda poradí sama. Ke konci války ale nakonec království bylo nuceno vstoupit do Aliance, ale neudělalo to z vojenských, ale z politických důvodů.

Když byla Horda poražena a zbylí Orkové umístěni do internačních táborů, Gilneaští diplomaté i sám Greymane prosazovali návrh, podle kterého by měli být Orkové vyhlazeni. Narazil ale na silnou opozici, neboť provedení tohoto návrhu by bylo nelidské. Nakonec království Gilneas narušilo jednotu Aliance a vystoupilo z ní s odůvodněním, že Gilneas nebude mrhat svými prostředky na obnovu Hordou zničených království a na živení jejích přeživších členů. Takto razantní postoj mohl způsobit černý drak Deathwing, který na sebe během války vzal lidskou podobu a jméno David Prestol a usiloval o korunu Alteracu, kterou mu Greymane pak nabízel.

Po nějaké době Greymane zašel ještě dál a rozhodl své království odříznout od „problémů ostatních“, jak sám prohlásil, a nechal vybudovat Greymanův val. Nikdo, dokonce ani lidé, již nesměl přijít nebo odejít z Gilneasu. Dokonce i během Třetí války, když Pohroma nemrtvých ovládla Lordaeron a lidé, co z něj uprchli, žádali Gilneas o azyl, zůstala brána na Greymanovým valu zavřená. Tito lidé pak byli zmasakrováni Pohromou. Gilneas se tak vyhnul tažení Nemrtvých. Vyvstává otázka, proč byli lidé v Gilneasu natolik bezcitní, že nechali lordaeronské uprchlíky napospas Nemrtvým.

I když se Gilneas sám uzavřel do mezinárodní izolace, našli se mnozí z Gilneasu, kteří nedokázali jen tak zavřít oči nad tím, co se dělo ve světě. Jediný způsob, jak se dostat z Gilneasu, je stát se námořníkem, protože Gilneaské lodě jsou k vidění v přístavech na mnoha místech světa. Právě posádka lodí z Gilneasu vyslyšela naléhání Jainy Proudmoore, že lidé musí odjet na západ do Kalimdoru jak jí poradil Medivh, protože jedině zde může být svět spasen a zlo, které se z Lordaeronu začalo rozšiřovat také tím směrem, poraženo. Tito lidé pak společně s dalšími Gilneasany, kteří nesouhlasili s politikou izolace, vytvořili tzv. Gilneaskou brigádu, které velel jeden z trpaslíků, který také odcestoval do Kalimdoru s Jainou.

Současnost (WoW)

Kvůli své izolaci se neví vůbec nic konkrétního o tom, co se právě děje v Gilneasu. Pokud tam stále vládne Genn Greymane, bude mu v této době již přes 70 let a stal by se tak jedním z nejdéle vládnoucích králu Gilneasu. Spekuluje se (ve světě Warcraftu, ne v realném světě), že se na Gilneas sneslo něco strašlivého: Trpasličí průzkumník Brann Bronzebeard slyšel nějaké nepodložené zvěsti při své poslední návštěvě Kul Tirasu, který přes moře sousedí s Gilneasem, o tom, že Gilneas byl přepaden a ovládnut Nagy.

Jeden z tvůrců světa Warcraftu Chris Metzen se na Blizzconu v odpovědi na otázku o Gilneasu zmínil: „How do we say we forgot about it without saying we forgot about it?“ - (Jak říct, že jsme na to zapomněli, aniž bychom řekli, že jsme na to zapomněli?)[1]

Geografie Gilneasu

Gilneas je pobřežní království, obklopené ze tří světových stran oceánem. Je tudíž často bičované silnými bouřemi. Pobřeží Gilneasu tvoří mohutné útesy a poskytují tak tomuto království dobrou obranu proti případnému útoku z moře. Ve vnitrozemí poloostrova panuje většinou chladné deštivé počasí.

Obyvatelstvo Gilneasu tvoří převážně lidé, kteří jsou zvyklí na život ovlivněný drsným počasím. Většinou podporovali Greymana v odizolování země od zbytku světa a vcelku ochotně pomáhali vojsku při stavbě Greymanova valu. Další informace nejsou zatím známy.

Kalimdor

Kalimdor je kontinent. Nachází se na západě světa Azeroth. Je obýván temnými elfy, orky, taureny, trolly a draenei, nagy a ogry. Jmenoval se tak i původní velký kontinent před Rozdělením světa a jeho jméno znamená v jazyce titánů a temných elfů "Země věčného světla hvězd".

Původně byl ovládán nočními elfy deset tisíc let před Válkou prastarých a Bitvou na hoře Hyjal. V letech po této bitvě se spojenci temných elfů stali taureni než se orkové a trollové dostali mezi ně. Draenei jsou na tomto kontinentě noví. Horda ovládá především centrální a východní část, Aliance sever. Na Kalimdoru lze nalézt mnoho typů krajiny od ledových plání Zimního pramene na severu, horkých pouští Tanarisu na jihu, mystických lesů Jasanového údolí, suchých a kamenitých Písčitých jehel po bujnou džugli Feralasu, na tomto kontinentu je vše. Sever je pokrytý především hustými lesy alpského typu, centrální země ovládané Hordou jsou drsnější a méně úrodné s výjimkou Mulgore. Jih se naopak dělí na pusté pouště a krásné tropické regiony Feralasu a kráteru Un´Goro.

Regiony Kalimdoru

Barrens

Barrens je jedna z největších oblastí Kalimdoru. Je ovládaná téměř celá Hordou, kromě neutrálního přístavu Ratchet, pevnosti Northwatch Hold a Bael Modan. Hlavní horďácké osady jsou Crossroads a Camp Taurajo. Barrens jsou pokryty výhradně savanou, pouze okolo Crossroads se nachází 3 oázy. V Barrens žije velké množství nejrůznějších ras - quilboarové (Prasečí lidé), kentauři, goblini, undeadi (nemrtví), dwarfové (trpaslíci), lidé, taureni, orkové a harpie. Zkrz celé Barrens vede Gold Road, která spojuje ze severu Ashenvale (Jasanové údolí) a z jihu Thousand Needles (Tisíce jehel/Písčité jehly). Další sousedící země jsou Mulgore, Durotar, Dustwallow Marsh a Stonetalon Mountains.
Barrens jsou jednou z nejfrekventovanějších zón ve World of Warcraft, především díky svému obrovskému rozsahu questů, který umožňuje expit už od desátého levelu až do 30. Dalším faktorem je dopravní spojení do Booty Bay, 3 dungeony a městečko Crossroads, které je ohromným dopravním uzlem.

Mulgore

Mulgore je travnatá a úrodná oblast uprostřed Kalimdoru, kterou obývají taureni. Uprostřed Mulgore se tyčí jejich hlavní město Thunder Bluff. Celou oblast ohraničují vysoké hory, pouze na východě je průsmyk do Barrens a Campu Taurajo.

Lordaeron

Lordaeon je kontinent,království a město. Jako kontinent je nejsevernější částí Východních království, patří k němu subkontinent Quel´Thalas. Jeho jméno mů původ ve třech jazycích zákládajích členů Aliance, v jazyce trpaslíků ("lorn" znamená "země"), obecné řeči ("daer" jako "lidé") a darnassianštině ("ronae" jako "mírumilovný"). Jako království zaniklo po útoku Pohromy v Třetí válce a jeho stejnojmenné hlavní město dnes obývají Opuštění a přejmenovali jej na Undercity.

Historie

Království Lordaeron bylo založeno vládci Stromu, nejvýznamnější země Arathoru, toužících po úrodných zemí severu. Hlavní město sloužilo jako duchovní centrum všech obyvatel Sedmi království.

V době kdy síly Hordy, které přišli skrze Temný portál, dobyly Azeroth a Khaz Modan uprchlíci vedení lordem Anduinem Lotharem sem utekli přes moře. Zde Lothar přesvědčil vůdce lidských národů, trpaslíků z Ironforge, gnómů z Gnomereganu a vysokých elfů z Quel´Thalasu aby vytvořili Alianci Lordaeronu.

Pod vedením lordaeronského krále Terase Menethila II. a lorda Anduina Lothara Aliance zvítězila a donutila Hordu stáhnout se zpět do Temného portálu který byl pak zničen. Lothar padl při bitvě na Blacrock Spire a bez jeho politických dovedností se objevil mezi silami Aliance svár. Lordaeron si však stále snažil držet pozici centrální síly Aliance.

Následovaly roky diskusí jak naložit s internovanými orky, když se však na severu objevil mor. Když nákaza dorazila až k lordaeronskému trůnu a její zkaženosti podlehl i princ Arthas Menethil který zabil svého otce. Ironií osudu když Lordaeron ležel v ruinách prchali jeho obyvatelé do Azerothu a Khaz Modanu. Arthas, ovládaný agenty Pohromy, pak rychle přijal titul krále než se rozpoutala občanská válka mezi nemrtvými rozdělenými na zbylé dreadlordy a svobodné nemrtvé vedené Sylvanas Windrunnner. Poté se stal králem Lichů a usídlil se na Northrendu.

Současná situace

Z původních měst Lordaeronu je pod kontrolou lidí pouze Southshore v Hillsbrand Foothills a Pyrewood Village. Pod kontrolou Aliance jsou také dvě malé výspy vysokých elfů v Eastern Plaguelands a The Hinterlands.

Opuštění náležející k Hordě ovládají původní hlavní město přejmenované na Undercity, Deathknell, Brill, Tarren Mill a Sepulcher.

Většina původního území Lordaeronu je dnes nakažená a pod kontrolou Pohromy. Pod jejich kontrolou jsou města Stratholme a Andorhal.

Quel'Thalas

Quel’Thalas je lesní oblast ležící na severu kontinentu Lordaeron, někdy považovaný za samostatný subkontinent. Je to domov vysokých elfů, ti ho opustili po invazi prince Arthase. Později se jsem vrátili jako krvaví elfové a postavili své hlavní město Silvermoon (Stříbrný měsíc). Ten leží uprosřed Eversong Woods (Lesy věčné písně), dále zde leží Ghostlands (Země duchů), Sunwell Isle (Ostrov Sluneční studny) a Zul´Aman, domov trollů Amani. Ve hře World of Warcraft se Quel´Thalas objevuje s datadiskem Burning Crusade.

Jako království byl Quel´Thalas založen vysokými elfy vedenými Dath´Remarem Sunstriderem po jejich opuštění Kalimdoru. Jejich nový domov však ohrožovali trollové Zul´Aman, původní obyvatelé, ty odrazili pomocí magických sil získaných ze Studny věčnosti a pomocí velkých runových kamenů vyznačili hranici magické bariéry, jež je skrývala před Plamennou legií. Později, aby stále mohli čelit trollům, spojili se s lidskými mágy v městě Dalaran a vytvořili Ochránce, kteří pomáhali tomu, aby se nedostala Plamenná legie do světa. Později se vysocí elfové stali členy Aliance v boji s invazí orků a dopomohli k vítězství. Ovšem už čtyřicet let na to se objevila Pohroma nemrtvých, pod jejíž vlivem princ Arthas zabil svého otce a Král lichů ho navedl k tomu, aby odnesl ostatky Kel´Thuzada do Sluneční studny. Proto se vydal dobýt Quel´Thalas, přičemž zabil elfí generálku Sylvanas Windrunner a proměnil jí v banshee. Tak byl Quel´Thalas a Lordaeron zničen a přeměněn v nakaženou zem. Zbytky vysokých elfů bojující po boku lidí se přejmenovali na krvavé elfy a začali slábnout kvůli svému odříznutí od Studny věčnosti. Proto se spojily s Illidanem a jeho Nagy, kvůli tomuto činu je Aliance označila za zrádce. Díky navrácené síle se mohli krvaví elfové vrátil do Quel´Thalasu a získali ho zpět. Po té, odvržení Aliancí, se přidali k Hordě.

Tirisfal Glades

Tirisfal Glades (Tirisfalské paseky) je území na severu Lordaeronu, které je domovem Opuštěných. Nebe nad Tirisfalem je věčně zachmuřené a stromy a rostliny jsou téměř mrtvé v důsledku kletby Krále Lichů. Mimo hlavního města Opuštěných Undercity zde leží dvě menší sídla Brill a DeathKnell. Základnu zde mají i jejich nepřátelé Scarlet Crusade (Šarlatová křižácká výprava), Scarlet Monastery (Šarlatový klášter). Také zde žijí služebníci Pohromy.

V počítačové hře World of Warcraft je to lokace pro level 1 - 13, kde začínají hřáči Opuštěných a leží zde dungeon pro levelely 29 - 45 Scarlet Monastery.

Northrend

Northrend, ledová koruna světa Warcraft, je třetí dějinami objevený kontinent. Z počátku sloužil Nerubianům, ti se ale v průběhu Války pavouků pozabíjeli a nyní jich zde žije velmi málo. Někde uprostřed Northrendu se má nacházet ledovec Ledová koruna na kterém je Ledový trůn, společně s králem Lichů.

Grizzly Hills

Lokace Northrendu, typická svojí přírodou, jež připomíná Kanadu. Je tu hlavní město furbolgů - Grizzlemaw. Vedle Girzzlemawu tu můžeme nalézt Drak'Tharon Keep(kdysi Mal'Ganisova pevnost, kde byl zabit Arthasem). Kdysi tu stával strom Vordrassil. Grizzly Hills je mnohými vnímán jako nejhezčí oblast ve WoW (spolu s Nagrandem)

Icecrown

Ledová koruna, nechvalně proslavená jako oblast, kde se nachází Lich Kingův trůn - Frozen Throne. Z toho vyplývá, že Icecrown je základní oblast Pohromy.

Východní království

Eastern Kingdoms poukazuje na východní kontinent, zemi Azerothu. Další kontinenty nacházející se v tomto světě jsou Northrend a Kalimdor.

Momentálně se v Eastern Kingdoms nacházejí tři nejvýznamnější království:

Historie

Deset tisíc let před tím, než se Orkové a Lidé utkali v jejich První Válce, nosil svět Azeroth pouze jediný kontinent obklopený nekonečnými, běsnícími moři.Night Elves, rasa nočních humanoidů osídlila střed této země, kde objevila Studnu Věčnosti stvořenou titány, Tvůrci Azerothu. Jak čas šel,královna Night Elven , Azshara, se svými nejvěrnějšími urozenými, Quel'Dorei se stále víc dostávali do magických tajů Studny Věčnosti. Quel'Dorei však moc studny využívali nerozvážně až do doby, kdy jí ucítíl Nejtemnější Sargeras a vyslal na zemi strašlivou Plamenou Legii vedenou Mannorothem a Archimondem. Nakonec byli Démoni Plamenné Legie v epochální bitvě poraženi, ale portál uprostřed Studny Věčnosti vybuchl obrovskou explozí, která vyvolala silné zemětřesení. Když následný otřes ze zhroucení Studny Věčnosti dolehl na samotný základ světa, začaly se ohromné jizvy v povrchu země zalévat mořskou vodou a tam kde kdysi bývala Studna zůstala jen ohlušující změť energie MaelStrom . Night Elves se vrátili do země na západě, nevědomi si nové země, která se formovala na druhé straně oceánu na východě. Tento kontinent byl rozdělěn mořem na Severní Království Lordaeron, a jižní zemi Azeroth.

Města

Thunder Bluff

[[Soubor:thunder_bluffThunder Bluff|left|Thunder Bluff]] je hlavní město Taurenů nacházející se v Kalimdoru (Mulgore) na třech ostrůvcích. Je zde wind master a mnoho obchodů. Je to území Hordy. Thunder Bluff se rozděluje na 4 části - Hunter rise, Spirit rise, Elder rise a největší čtvrť beze jména. Do Thunder Bluffu se dostanete po výtahu. V Hunter rise je Warrior a Hunter trainer, ve Spirit rise je Shaman trainer a v Elder rise najdete Druid trainera. V největší části najdete trenéry vedleších profesí, první pomoci, vaření atd. Nachází se v něm hlava Taurenů Cairne Bloodhoof.[2] V Blízkosti Thunder Bluffu je vesnice Bloodhoff Village, kde je náčelníkem syn Cairneho Baine Bloodhoof.

Silvermoon

Silvermoon (Stříbrný měsíc) je hlavní město krvavých elfů, leží v severovýchodní části Eversong Woods (Lesů věčné písně) uvnitř království Quel'Thalas. Toto úchvatné město může konkurovat i trpasličímu městu Ironforge. V současnosti se toto město s největší populací krvavých elfů na Azerothu stále opravuje po útoku sil Pohromy pod vedením prince Arthase.

V nynější době je znovu vybudována pouze východní část původního města, západní je už od dob Třetí války stále zničená. Hranicí mezi těmito dvěma částmi Silvermoonu je Dead Scar (Mrtvá jizva), pozůstatek po cestě Arthase a jeho nemrtvé armády za oživením Kel´Thuzada. V zničené polovině už je však znovu vybudováno Falconwing Square (náměstí Sokolího křídla) které je pod kontrolou. Zajímavé je že v ruinách Silvermoonu se nevyskytují žádní nemrtví, jen magií poznamenaní elfové Wretched (Ubožáci) a špatně fungující Arcane Guardians (Tajemní strážci). Tak jako tak zůstává Silvermoon největším z měst Hordy.

Historie

Město Silvermoon bylo založeno vysokými elfy tisíc let po jejich příchodu do Lordaeronu. Bylo postaveno z bílého kamene a živých rostlin ve stylu dávného Impéria kaldorei a souznělo s přirozeným reliéfem krajiny. Ve městě sídlila slavná Academies of Silvermoon (Akademie Stříbrného měsíce) jako centrum učení tajemné magie, Sunstrider Spire (Věž kráčející ve slunci) a majestátní palác obývaný královskou rodinou vysokých elfů. Convocation of Silvermoon (Shromáždění Silvermoonu) známé také jako Council of Silvermoon (Koncil Silvermoonu) vedoucí vysoké elfy.

Silvermoon stál po milénia, Druhou válku přečkal víceméně nepoškozený, ale během Třetí války zaůtočil na město princ Arthas vedoucí Pohromu na své cestě k Sluneční studně. Elfí král a Shromáždění byli zavražděni a většina obyvatel zabita. Pohroma obsadila město ale po vyčerpání jeho zdrojů jej nechala opuštěné.

Při útoku nemrtvých zbyla většina budov relativně neporušená, ale stalo se z něj město duchů. Jedinými návštěvníky města se stali lovci pokladů, ale duchové bývalých obyvatel Silvermoonu jim tuto činnost stěžovali.

Později pod vedením velkomagistra Rommatha který se vrátil z Outlandu s učením prince Kael´Thase a tajnou ochranou Anveeny, avatara Sluneční studny. S novýmy silami elfové rekonstruovali východní polovinu města a snaží se město navrátit do původní slávy, západní polovina však stále leží v troskách. Při obnově bylo použito velké množství magie na létající věže, ochranu před Plaguelands a Orb of Translocation (Koule přemístění) spojující Silvermoon s Undercity. Co se stalo s duchy vysokých elfů strašících v dávných síních není známo.

Současnost

V současné době je Silvermoon veden Lor´Themarem Theronem jako regentem Quel´Thalasu a vůdcem krvavých elfů na Azerothu v nepřítomnosti prince Kael´thase. Halduron Brightwing (Halduron Jasný vítr) je novým generálem hraničářů a vůdce vojsk krvavých elfů. Velkomagistr Rommath je vůdce všech magů krvavých elfů na Azerothu a je pevně loajální princi Kael´Thasovi.

Orgrimmar

Orgrimmar je hlavní město orků a trolů. Založeno na severním konci Durotaru, velkolepé město je domovem orčího Náčelníka Thralla. Jako většina hlavních města má banku a většinu trenérů.

Thrall přivedl orky na kontinent Kalimdor, kde si s pomocí svých krajanů taurů založili novou domovinu. Pojmenovali svou novou zem Durotar po Thrallově zavražděném otci, a usadili se, aby znovuvybudovali svou kdysi slavnou společnost. Démonická kletba na jejich rase skončila, Horda se změnila z válkychtivých rváčů ve více či méně seskupení oddané přežití a prosperování namísto dobývání. S pomocí vznešených taurenů a prohnaných trolů z kmene Darkspear našli Thrall a jeho orkové novou éru míru ve vlastní zemi.

Od té doby začla tvorba velkého válečnického města, Orgrimmaru. Pojmenováno po býválém Náčelníkovi, Orgrimu Doomhammerovi, bylo nové město postaveno v krátkém čase, s pomocí goblinů, taurenů, trolů a Mok'Nathala Rexxara. Navzdory problémům s kentaury, harpyjemi, vzteklými hromovými ještěry, koboldy, zlými orčími černokněžníky, srstnatými kanci, a Aliancí, Orgrimmar prosperoval a nakonec se stal domovem orků a trolů z Darkspearu.

Dnes Orgrimmar leží na úpatí hor mezi Durotarem a Azsharou. Válečnické město je domovem nespočetnému množstí orků, trolů, taurenů, a rostoucího množství Opuštěných, stejně jako Kravých elfů, kteří se v nedávné době připojili k Hordě

Údolí

Město je rozděleno do přírodních údolí a utvořeno okolo zakřiveného terénu severního Durotaru. Středem města je Údolí síly, kde je Orgrimmarská banka, aukční dům, hospoda a stanoviště vzdušných mistrů.

  • Údolí Síly (území hned za městskou bránou)
    • Síň legend (PvP kasárna)
  • The Drag (severovýchodně od Údolí Síly)
  • Údolí Cti (severovýchodně od Drag)
    • Kruh Slávy (nepoužitelná PvP aréna)
    • Síň statečných (válečnická gilda)
  • Cleft od Shadow (západně od Drag)
    • Ragefire Chasm (nízkolevelová instance)
  • Údolí Moudrosti (severozápadně od Drag)
    • Grommash Hold (šamanská gilda)
  • Údolí Duchů (západně od Údolí síly)

World of Warcraft

Orgrimmar je nejfrekventovanější místo ve hře, obvzláště orgrimmarská aukční síň, banka a PvP zóna. Před branami se schází mnoho high-level hráčů kvůli možnosti PvP / duelů. Orgrimmar je největší dopravní uzel Hordy, hlavně kvůli vzducholodím, které spojují Kalimdor s Northrendem (Warsong Hold) a Eastern Kindgdoms (Undercity, Grom'gol Base Camp).

Dalaran

Město je řízeno radou mágů, zvanou Kirin Tor. Současný vůdce Kirin Toru a vládce Dalaranu, spolu s radou Šesti je arcimág Ansirem Runeweaver, nástupce slavného a neméně mocného arcimága Antonidase.

Centrem celého města je pevnost Fialová Citadela (Violet Citadel), která uchovávala mocný artefakt Oko Dalaranu, který byl zdroj veškeré magie pro mágy Dalaranu. Jeho osud po zničení města je však neznámý. Jako jeden z nejmocnějších artefaktů, které byly v Dalaranu kdy uchovávány, byl po smrti Medivha, posledního Strážce Tirisfal, Atiesh - hůl strážce řádu Tirisfal. Byla zde vycvičena Jaina Proudmoore, stejně tak arcimág Kel'Thuzad a řada dalších slavných mágů zde působila, jako například Krasus, Rhonin a mnoho dalších.

Kel'Thuzad po svém vzkříšení otevřel nedaleko města portál, kterým přišla plamenná legie a její tehdejší vládce Archimonde. Archimonde později jako první úder plamenné legie zničil Dalaran pomocí magie likvidací magického obrazce v písku. Dalaran byl dobyt zpět od Pohromy a legie po její porážce u hory Hyjal slavným válečníkem lordem Garithosem. Dalaran byl později společným úsilím mágů Kirin-Tor přesunut na sever do středu kontinentu Northrendu, kde dalaranští mágové vedou válku s modrou dračí letkou aspekta Malygose. Dalaran je neutrálním městem v novém datadisku pro hru World of Warcraft: Wrath of the Lich King. Na původním místě v oblasti Alteracských hor je pouze kráter a růžová magická mlha, v datadisku Wrath of the Lich King nemá žadnou důležitost. O oblast zuří válka mezi lidmi a opuštěnými (Forsaken).

V Dalaranu je hlavní sídlo Kirin Tor, což je spolek mágů nacházejících se ve Fialové citadele . Toto město ve fiktivním světě WarCraft doposavaď leželo mezi Silverpine Forest a Hillsbrad Foothills ,avšak mágové z Kirin Tor v čele s Rhoninem Rudým se rozhodli pomocí kouzel přesunout Dalaran do severní země Northrendu kde budou moci lépe bojovat proti Scourge (Pohromě) a šílenému Malygosovi který se svou modrou dračí letkou chce z celého světa vysát magii pro své vlastní účely.Nové umístění Dalaranu v Northrendu bude na západě v zemi zvané Crystalsong Forest(Les Krystalové Písně). Toto město se bude vznášet v ledovém severském vzduchu a na jeho starém místě zbude jen velká díra. Dalaran bude ,,hlavní město nové země kde hrdinové Aliance a Hordy budou spojovat své síly proti novému strašlivému nebezpečí.

Crossroads

Crossroads je horďácké městečko ležící v Barrens.

Dopravní Význam

Crossroads jsou pro Hordu nejdůležitější dopravní uzel vůbec, propojují celý Kalimdor pomocí wyvern, městem procházejí 2 nejdůležitější dopravní tepny Kalimdoru (Gold Road, East-West Road). Crossroads jsou v srdci severních Barrens, proto jsou velice vyhledáváným místem hráčů všech levelů. Crossroads a Camp Toujaro jsou spojnice mezi Orgrimmarem a Thunder Bluffem - dvěma hlavnímí městy Hordy, stejně tak i do Ratchetu, odkaď je spojení do Booty Bay (Eastern Kingdoms)

Questy

Crossroads jsou základní oblast pro questy v Barrens. Odtud se poté oddějují questové věvte do Ratchetu / Ashenvale / Stonetalon Mountines / Camp Toujaro. Rozsah questů je přibližně od 10 (Ride to Orgrimmar / Thunder Bluff. ) - 33 (The Swarm Grows) levelu, což dělá z Crossroads, resp. z Barrens, oblast s největším rozsahem questů ve WoW.

NPC

  • Darsok Swiftdagger
  • Devrak - Wind Rider Master
  • Gazrog
  • Mankrik
  • Thork
  • Darkthorn
  • Innkeeper Boorand Plainswind - Innkeeper
  • Tonga Runetotem
  • Sikwa - Stable Master
  • Apothecary Helbrim
  • Grenthar
  • Korran

Reference

  1. Reporting from Blizzcon [online]. EN World, 2005-10-29, 07:49 UTC, rev. 2005-31-10, 23:24 UTC, [cit. 2008-02-28]. Dostupné online. (anglicky) 
  2. [1]