V sobotu 2. listopadu proběhla mohutná oslava naší plnoletosti !!
Multimediaexpo.cz je již 18 let na českém internetu !!
Multimediaexpo.cz je již 18 let na českém internetu !!
Nakadžima A4N
Z Multimediaexpo.cz
(Rozdíly mezi verzemi)
m (1 revizi) |
(+ Výrazné vylepšení) |
||
(Není zobrazena jedna mezilehlá verze.) | |||
Řádka 1: | Řádka 1: | ||
- | __NOTOC__[[ | + | __NOTOC__ |
+ | [[Soubor:95siki-kansen2.jpg|thumb|270px|Nakadžima A4N]] | ||
+ | [[Soubor:95siki-kansen.jpg|thumb|270px|Nakadžima A4N]] | ||
'''[[Nakadžima]] A4N''' (中島A4N) byl japonský palubní [[stíhací letoun]] a poslední [[dvouplošník]] projektovaný firmou Nakadžima. | '''[[Nakadžima]] A4N''' (中島A4N) byl japonský palubní [[stíhací letoun]] a poslední [[dvouplošník]] projektovaný firmou Nakadžima. | ||
- | Dokončen byl už v roce [[1934]], ale kvůli problémům s motorem vstoupil do služby až v roce [[1936]]. V japonském námořnictvu nesl [[Značení japonských vojenských letadel|označení]] '''palubní stíhací letoun typ 95''' (九五式艦上戦闘機; ''95 Šiki Kandžó Sentóki'' | + | Dokončen byl už v roce [[1934]], ale kvůli problémům s motorem vstoupil do služby až v roce [[1936]]. V japonském námořnictvu nesl [[Značení japonských vojenských letadel|označení]] '''palubní stíhací letoun typ 95''' (九五式艦上戦闘機; ''95 Šiki Kandžó Sentóki''. |
+ | Celkem bylo vyrobeno 221 kusů. | ||
==Specifikace (A4N1)== | ==Specifikace (A4N1)== | ||
Řádka 11: | Řádka 14: | ||
* '''Rozpětí:''' 10,00 m | * '''Rozpětí:''' 10,00 m | ||
* '''Výška:''' 3,07 m | * '''Výška:''' 3,07 m | ||
- | * '''Plocha křídel:''' 22,89 m | + | * '''Plocha křídel:''' 22,89 m<sup>2</sup> |
* '''Prázdná hmotnost:''' 1 276 kg | * '''Prázdná hmotnost:''' 1 276 kg | ||
* '''Vzletová hmotnost :''' kg | * '''Vzletová hmotnost :''' kg | ||
Řádka 23: | Řádka 26: | ||
* '''Dostup:''' 7 740 m | * '''Dostup:''' 7 740 m | ||
* '''Stoupavost:''' m/min | * '''Stoupavost:''' m/min | ||
- | * '''Plošné zatížení:''' kg/m | + | * '''Plošné zatížení:''' kg/m<sup>2</sup> |
* '''Poměr výkon/hmotnost:''' kW/kg | * '''Poměr výkon/hmotnost:''' kW/kg | ||
Aktuální verze z 24. 1. 2018, 22:36
Nakadžima A4N (中島A4N) byl japonský palubní stíhací letoun a poslední dvouplošník projektovaný firmou Nakadžima.
Dokončen byl už v roce 1934, ale kvůli problémům s motorem vstoupil do služby až v roce 1936. V japonském námořnictvu nesl označení palubní stíhací letoun typ 95 (九五式艦上戦闘機; 95 Šiki Kandžó Sentóki.
Celkem bylo vyrobeno 221 kusů.
Specifikace (A4N1)
Technické údaje
- Posádka: 1 (pilot)
- Délka: 6,64 m
- Rozpětí: 10,00 m
- Výška: 3,07 m
- Plocha křídel: 22,89 m2
- Prázdná hmotnost: 1 276 kg
- Vzletová hmotnost : kg
- Maximální vzletová hmotnost: 1 760 kg
- Pohonná jednotka: 1x hvězdicový motor Nakadžima Hikari 1
- Výkon pohonné jednotky: 545 kW (730 k)
Výkony
- Maximální rychlost: 352 km/h
- Dolet: 735 km
- Dostup: 7 740 m
- Stoupavost: m/min
- Plošné zatížení: kg/m2
- Poměr výkon/hmotnost: kW/kg
Výzbroj
- 2x pevné kulomety ráže 7,7 mm
Náklady na energie a provoz naší encyklopedie prudce vzrostly. Potřebujeme vaši podporu... Kolik ?? To je na Vás. Náš FIO účet — 2500575897 / 2010 |
---|
Informace o článku.
Článek je převzat z Wikipedie, otevřené encyklopedie, do které přispívají dobrovolníci z celého světa. |