Multimediaexpo.cz je již 18 let na českém internetu !!
Šablona:Článek dne HL/2021/14
Z Multimediaexpo.cz
(+ Aktualizace) |
m (Nahrazení textu „<noinclude>Kategorie:Článek DNE</noinclude>“ textem „<noinclude>Kategorie:Archiv Článků DNE</noinclude>“) |
||
(Nejsou zobrazeny 2 mezilehlé verze.) | |||
Řádka 11: | Řádka 11: | ||
Je uvedeno mnoho možností gameplaye, hlavně akční a stealth, ale hra upřednostňuje akci. Ačkoli má Max [[Brokovnice|brokovnici]], munice je vzácná, proto bojuje nejčastěji pěstmi. Hra má bojový systém volného proudění, která využívá profesionální útoky smíchané s boxerskými techniky. | Je uvedeno mnoho možností gameplaye, hlavně akční a stealth, ale hra upřednostňuje akci. Ačkoli má Max [[Brokovnice|brokovnici]], munice je vzácná, proto bojuje nejčastěji pěstmi. Hra má bojový systém volného proudění, která využívá profesionální útoky smíchané s boxerskými techniky. | ||
- | Krajina hry se skládá z [[Kaňon|kaňonů]], [[Jeskyně|jeskyní]], [[Poušť|pouští]], vyprahlého mořského dna a opuštěných budov. Herní svět je rozdělen do značného množství oblastí, přičemž každá oblast má svou vlastní jedinečnou krajinu a vedlejší příběh v podobě vedlejších misí. Unikátní památky a ruiny mohou být objeveny v každém regionu. Vedlejší činnosti, jako jsou například závody smrti, dobyvání nepřátelských pevností, shazování strašáků a ničení nepřátelských [[konvoj]]ů lze nalézt v každém regionu. Dále „úroveň hrozby" regionu se snižuje po splnění takových aktivit, a tím umožňuje hráčům procházet svět snadněji. Každý region ve hře má pevnost s větším bossem (''Top Dog Boss''). Některé z pevností ve hře jsou lehčí, některé těžší. Každou oblast Max může důkladněji objevit pomocí horkovzdušného balónu, který brzy hraje dominantní roli při aktivaci {{Nowrap|funkce Fast-travel –}} tedy okamžitého přesunu z jednoho bodu na globální mapě do druhého (velmi často jiný balón či přátelský stronghold) | + | Krajina hry se skládá z [[Kaňon|kaňonů]], [[Jeskyně|jeskyní]], [[Poušť|pouští]], vyprahlého mořského dna a opuštěných budov. Herní svět je rozdělen do značného množství oblastí, přičemž každá oblast má svou vlastní jedinečnou krajinu a vedlejší příběh v podobě vedlejších misí. Unikátní památky a ruiny mohou být objeveny v každém regionu. Vedlejší činnosti, jako jsou například závody smrti, dobyvání nepřátelských pevností, shazování strašáků a ničení nepřátelských [[konvoj]]ů lze nalézt v každém regionu. Dále „úroveň hrozby" regionu se snižuje po splnění takových aktivit, a tím umožňuje hráčům procházet svět snadněji. Každý region ve hře má pevnost s větším bossem (''Top Dog Boss''). Některé z pevností ve hře jsou lehčí, některé těžší. Každou oblast Max může důkladněji objevit pomocí horkovzdušného balónu, který brzy hraje dominantní roli při aktivaci {{Nowrap|funkce Fast-travel –}} tedy okamžitého přesunu z jednoho bodu na globální mapě do druhého (velmi často jiný balón či přátelský stronghold). |
- | Magnum Opus spotřebovává benzín, který se získává z plných kanystrů a spojeneckých základen. Hráči mohou najít sběratelské předměty, a to historické [[relikvie]] v průběhu celé hry. Hráč může najet do nezmapované pouštní oblasti „The Big Nothing" a právě tam hodně vzácné součástky pro '''Magnum Opus'''. Ve hře je také dynamický systém počasí, dne a noci, elektrických a pouštních bouří. | + | Magnum Opus spotřebovává benzín, který se získává z plných kanystrů a spojeneckých základen. Hráči mohou najít sběratelské předměty, a to historické [[relikvie]] v průběhu celé hry. Hráč může najet do nezmapované pouštní oblasti „The Big Nothing" a právě tam najít hodně vzácné součástky pro '''Magnum Opus'''. Ve hře je také dynamický systém počasí, dne a noci, elektrických a pouštních bouří.<br />Videohra se odehrává, stejně jako filmová série, v [[Austrálie|australské]] poušti zničené [[Jaderná válka|jadernou válkou]] o zbývající zdroje, která zpustošila civilizaci a vyprahla svět. |
- | + | <noinclude>[[Kategorie:Archiv Článků DNE]]</noinclude> | |
- | Videohra se odehrává, stejně jako filmová série, v [[Austrálie|australské]] poušti zničené [[Jaderná válka|jadernou válkou]] o zbývající zdroje, která zpustošila civilizaci a vyprahla svět | + | |
- | + | ||
- | + | ||
- | + | ||
- | + | ||
- | <noinclude>[[Kategorie: | + |
Aktuální verze z 12. 1. 2023, 11:52
Mad Max je videohra typu akční adventura zasazená do mechanismu otevřeného světa a vytvořena na základě filmové série Šílený Max, přestože do oficiálního kánonu této série nezapadá.
Hra je zasazena do postapokalyptické pouštní pustiny. Hráč hraje za Maxe Rockatanského, který putuje po Pustině a koná svou pomstu na bojovnících Scrotuse. Pustinu překonává ve svém automobilu. Velký důraz se klade na boj s vozidly, kde si hráč svůj automobil upravuje a vylepšuje. Herní mapa končí v písečné oblasti, nazvané „The Big Nothing".
Mad Max je postapokalyptická akční adventura, s vyváženým důrazem mezi automobilovým bojem a osobními souboji v nepřátelských pevnostech a malých táborech. Hráč okamžitě přebírá roli titulní postavy Maxe Rockatanského. Podle vydavatele až 60% videohry vyžaduje po hráči, aby řídil automobil. Maxův automobil, s přezdívkou Magnum Opus, je brzy nutné výrazně vylepšovat. Maxovým společníkem v autě je zručný mechanik Chumbucket. Hra se zobrazuje z pohledu třetí osoby, ale během řízení lze přepnout do pohledu první osoby. Ve hře je hlavní příběh, ale samozřejmě jsou zde i vedlejší mise.
Měna ve hře je šrot, za který se vylepšuje Maxův automobil, ale i schopnosti a výbava samotného Maxe. Šrot se nachází na různých místech globální mapy a také vypadne z každého zničeného nepřátelského auta. Max dále získává dovednosti z nasbíraných zkušeností, za které se pořizují další Maxova vylepšení.
Je uvedeno mnoho možností gameplaye, hlavně akční a stealth, ale hra upřednostňuje akci. Ačkoli má Max brokovnici, munice je vzácná, proto bojuje nejčastěji pěstmi. Hra má bojový systém volného proudění, která využívá profesionální útoky smíchané s boxerskými techniky.
Krajina hry se skládá z kaňonů, jeskyní, pouští, vyprahlého mořského dna a opuštěných budov. Herní svět je rozdělen do značného množství oblastí, přičemž každá oblast má svou vlastní jedinečnou krajinu a vedlejší příběh v podobě vedlejších misí. Unikátní památky a ruiny mohou být objeveny v každém regionu. Vedlejší činnosti, jako jsou například závody smrti, dobyvání nepřátelských pevností, shazování strašáků a ničení nepřátelských konvojů lze nalézt v každém regionu. Dále „úroveň hrozby" regionu se snižuje po splnění takových aktivit, a tím umožňuje hráčům procházet svět snadněji. Každý region ve hře má pevnost s větším bossem (Top Dog Boss). Některé z pevností ve hře jsou lehčí, některé těžší. Každou oblast Max může důkladněji objevit pomocí horkovzdušného balónu, který brzy hraje dominantní roli při aktivaci funkce Fast-travel – tedy okamžitého přesunu z jednoho bodu na globální mapě do druhého (velmi často jiný balón či přátelský stronghold).
Magnum Opus spotřebovává benzín, který se získává z plných kanystrů a spojeneckých základen. Hráči mohou najít sběratelské předměty, a to historické relikvie v průběhu celé hry. Hráč může najet do nezmapované pouštní oblasti „The Big Nothing" a právě tam najít hodně vzácné součástky pro Magnum Opus. Ve hře je také dynamický systém počasí, dne a noci, elektrických a pouštních bouří.
Videohra se odehrává, stejně jako filmová série, v australské poušti zničené jadernou válkou o zbývající zdroje, která zpustošila civilizaci a vyprahla svět.