Multimediaexpo.cz je již 18 let na českém internetu !!
Tom Hall
Z Multimediaexpo.cz
m (1 revizi) |
(++) |
||
Řádka 1: | Řádka 1: | ||
- | + | '''Tom Hall''' (* [[2. září]] [[1964]] ve [[Wisconsin]]u) je [[herní designer]] narozený ve [[Wisconsin]]u. V roce [[1987]] pracoval ve společnosti Softdisk, jako [[programátor]] a editor časopisu [[Big Blue Disk]]. Poté spolu s [[John Romero|Johnem Romerem]], [[John Carmack|Johnem Carmackem]] a [[Adrian Carmack|Adrianem Carmackem]] zakládal společnost [[Id Software]], která je tvůrcem úspěšných her jako [[Quake]] či [[Doom]]. V ní se podílel jako designer na hrách [[Wolfenstein 3D]], [[Spear of Destiny]] či Doom. | |
- | '''Tom Hall''' je [[herní designer]] narozený ve [[Wisconsin]]u. V roce [[1987]] pracoval ve společnosti | + | Po sporech s Johnem Carmackem, které se týkaly designu hry Doom, Tom opustil firmu a přidal se k Apogee/3D Realms. |
- | Po sporech s Johnem Carmackem, které se týkaly designu hry Doom, Tom opustil firmu a přidal se k | + | |
- | Poté spoluzaložil s Johnem Romerem společnost [[Ion Storm]], kde produkoval hru [[Anachronox]]. Hra | + | Zde byl herním designerem [[Rise of the Triad]], produkoval [[Terminal Velocity]] a spolupodílel se na hrách [[Duke Nukem II]] a [[Duke Nukem 3D]]. Pracoval též na herním enginu ke hře [[Prey]] až do [[12. srpen|12. srpna]] [[1996]], kdy firmu opustil. |
+ | |||
+ | Poté spoluzaložil s Johnem Romerem společnost [[Ion Storm]], kde produkoval hru [[Anachronox]]. Hra však nebyla úspěšná. Po působení ve několika dalších firmách nyní působí v KingsIsle Entertainment. | ||
== Externí odkazy == | == Externí odkazy == | ||
* [http://www.tomtomtom.com/ Domovská stránka Toma Halla] | * [http://www.tomtomtom.com/ Domovská stránka Toma Halla] | ||
Řádka 9: | Řádka 11: | ||
{{Článek z Wikipedie}} | {{Článek z Wikipedie}} | ||
{{DEFAULTSORT:Hall, Tom}} | {{DEFAULTSORT:Hall, Tom}} | ||
+ | [[Kategorie:Muži]] | ||
[[Kategorie:Žijící lidé]] | [[Kategorie:Žijící lidé]] |
Aktuální verze z 27. 8. 2022, 10:11
Tom Hall (* 2. září 1964 ve Wisconsinu) je herní designer narozený ve Wisconsinu. V roce 1987 pracoval ve společnosti Softdisk, jako programátor a editor časopisu Big Blue Disk. Poté spolu s Johnem Romerem, Johnem Carmackem a Adrianem Carmackem zakládal společnost Id Software, která je tvůrcem úspěšných her jako Quake či Doom. V ní se podílel jako designer na hrách Wolfenstein 3D, Spear of Destiny či Doom. Po sporech s Johnem Carmackem, které se týkaly designu hry Doom, Tom opustil firmu a přidal se k Apogee/3D Realms.
Zde byl herním designerem Rise of the Triad, produkoval Terminal Velocity a spolupodílel se na hrách Duke Nukem II a Duke Nukem 3D. Pracoval též na herním enginu ke hře Prey až do 12. srpna 1996, kdy firmu opustil.
Poté spoluzaložil s Johnem Romerem společnost Ion Storm, kde produkoval hru Anachronox. Hra však nebyla úspěšná. Po působení ve několika dalších firmách nyní působí v KingsIsle Entertainment.
Externí odkazy
Náklady na energie a provoz naší encyklopedie prudce vzrostly. Potřebujeme vaši podporu... Kolik ?? To je na Vás. Náš FIO účet — 2500575897 / 2010 |
---|
Informace o článku.
Článek je převzat z Wikipedie, otevřené encyklopedie, do které přispívají dobrovolníci z celého světa. |