Vážení zákazníci a čtenáři – od 28. prosince do 2. ledna máme zavřeno.
Přejeme Vám krásné svátky a 52 týdnů pohody a štěstí v roce 2025 !

Šablona:Článek dne/2016/36

Z Multimediaexpo.cz

Julia Stegner (Bazaar UK 2012)

Julia Stegner (* 2. listopadu 1984) je německá supermodelka.

Stegner je dcerou obchodního manažera pro Střední Evropu velké americké společnosti a účetní specialistky. Vyrůstala v domácnosti s mnoha psy a starší sestrou, která pracuje ve filmovém průmyslu. V 7 letech byla dětskou modelkou v reklamách a různých katalogách s dětským oblečením a v 9 letech se věnovala tancování.

Na střední škole v sobě objevila vášeň k basketbalu a dokonce vstoupila do jednoho basketbalového klubu v Mníchově. Díky své velké výšce (180 cm) měla pro tento sport ideální postavu. Její spolužáci jí právě kvůli výšce přezdívali Bean Bar (něco jako bobová tyč). Jejím prvním partnerem byl policejní důstojník Konstantin, kterého střetla právě během hry.

Krátce před svými 15. narozeninami, během oslavy známého Oktoberfestu v Mnichově jí objevil hledač talentů, který v ní rozpoznal předpoklady a talent pro velký modelingový svět. Základem úspěchu této mladé modelky byl její první book, který pro ní nafotila Tilla Lindig. Navzdory svým plánům se přestěhovala do Paříže, aby si splnila svůj velký sen.

Její první významnou zakázkou bylo pózování na obálce časopisu ELLE. V postavení velmi perspektivního nováčka nakonec podepsala smlouvu s Supreme Management a za necelé 4 měsíce otevírala v roce 2002 prestižní módní přehlídku Yves Saint Laurent.

V létě roku 2004 udělala mnoho reklamních prací pro Celine, Yves Saint Laurent, Dolce & Gabbana, Ralph Lauren a Diora. Ještě větší prestiž jí přinesla spolupráce s firmou Hugo Boss, pro kterou byla Julia během několika sezón domácí modelkou.

Stále pokračovala v budování své kariéry, získávání renomé a vzestupem do výšin módních kruhů. V roce 2005 účinkovala v kampani pro francouzský módní dům Chloe a předváděla na přehlídkách pro Anna Sui, Lanvin a Valentina. Byla jednou z modelek z úspěšného Pirelli kalendáře 2005, kde se představila téměř polonahá. Julia očividně nemá nic proti kožešinovému průmyslu, což je zřejmé ze všech reklamních kampaní a přehlídek, při kterých nosila kožichy značky American Legend Minks a ostatních.