Škoda 720
Z Multimediaexpo.cz
Škoda 720 | ||
Základní charakteristika | ||
---|---|---|
Výrobce | ||
Koncern | ||
Produkce | ||
Vyrobeno | ||
Místa výroby | ||
Karoserie | ||
Designér | ||
Třída | ||
Technické údaje | ||
Délka | sedan: 4360 kombi: 4420 kupé: 4360 | |
Šířka | 1630 | |
Výška | 1451 | |
Rozvor | 2550 | |
Hmotnost | pohotovostní
celková
| |
Objem nádrže | ||
Motor a převodovka | ||
Motor | řadový čtyřválec OHC | |
Objem | ||
Počet válců | ||
Výkon | ||
Převodovka |
Škoda 720 byl prototyp vozu klasického uspořádání pohonu, který se vyvíjel v letech 1967–72 v automobilce Škoda v Mladé Boleslavi a měl nahradit do té doby vyráběnou Škodu 1000 MB s motorem vzadu. Na tvaru karoserie se podílela italská firma Ital Design. Při návrzích se uvažovalo i o pokrokových prvcích jako automatická převodovka, klimatizace či posilovač řízení. Š720 měla mít dva motory: 1250 a silnější 1500. Verze se silnějším motorem měla mít vpředu čtveřici světlometů. K výrobě ale nikdy nedošlo a řadu 1000 nahradila v roce 1969 řada 100/110. Dochovaly se pouze dva prototypy, z každé motorizace jeden, a sice model s motorem 1,5 litru v červené barvě a model se slabším motorem 1,2 litru v modré barvě.
Obsah |
Technické údaje
Karosářské verze
Motor
řadový čtyřválec OHC
- 1498 cm3 87 koní při 5500 1/min, 125 N.m při 3500 1/min
- 1236 cm3 67 koní při 5600 1/min, 98 N.m při 4000 1/min
Spotřeba: 10,6 l/100km
Maximální rychlost
- motor 1500 cm3 - 152 km/h
- motor 1250 cm3 - 136 km/h
Zrychlení z 0 na 100 km/h
- motor 1500 cm3 - 18,8 s
- motor 1250 cm3 - 24.2 s
Předpokládaná cena v roce 1974 od 35 000 Kčs (průměrná mzda v roce 1975 byla 2313 Kčs)
Související články
Externí odkazy
Náklady na energie a provoz naší encyklopedie prudce vzrostly. Potřebujeme vaši podporu... Kolik ?? To je na Vás. Náš FIO účet — 2500575897 / 2010 |
---|
Informace o článku.
Článek je převzat z Wikipedie, otevřené encyklopedie, do které přispívají dobrovolníci z celého světa. |