Heroes of Might and Magic II: The Succession Wars
Z Multimediaexpo.cz
Heroes of Might and Magic II: The Succession Wars (v překladu Nástupnické války) je počítačová hra žánru tahové strategie z dílen 3DO.
Obsah |
Příběh
Lord Ironfist zemřel a jeho dva synové Roland a Archibald se střetávají v souboji o ovládnutí trůnu. Hrát je možné za oba bratry, jak za dobrého a poctivého Rolanda, tak Archibalda představujícího zlého uzurpátora. K tomuto dílu hry vyšel ještě datadisk The Price of Loyalty.
Hra
Jedná se o tahovou strategii, hrady a vesnice vám zajišťují přírůstek jednotek na vaší straně. Nejdůležitější ve hře jsou postavy hrdinů, které putují zemí, objevují a obsazují doly a nové hrady, verbují do své družiny jednotky. A co je pro hrdiny nejzajímavější je zisk zkušeností v boji a následné nové schopnosti a vylepšené vlastnosti. Základní budovu představuje stan, který když obsadíte a máte dostatek surovin, můžete z něj vybudovat citadelu. Některé druhy jednotek lze najmout i v budovách v mapě. Na mapě jsou také předměty a suroviny (krystaly, drahokamy, síra, kámen a alchymistické lektvary) a zlato, bez kterého v hradu skoro nic neuděláte. Nutné je také obsazovat doly, které v každém dni (tahu) podle svého typu přidávají suroviny. Výnosy z dolů je možné zvýšit buď stavbou speciální budovy v hradu nebo hrdinovou zvláštní schopností. Nechybí ani budovy na posílení armády buď najmutím jednotek nebo jejich výcvikem na lepší, nebo místa kde je možné vylepšit schopnosti hrdiny. Hlavním mínusem je velmi jednoduchá téměř dětská grafika, ale omluvou může být že se jedná o poměrně starou hru. I přesto má hra Heroes of Might and Magic II své jedinečné kouzlo.
Strany
Můžete hrát za šest stran s různým přesvědčením:
Oproti H4 je pro mě skvěle zvýšený počet verbovatelných jednotek pro hráče - Každá jednotka má dvě úrovně znázorněné barvou - silnější a slabší, někdy je tam i drobná úprava vzhledu (např: pero na klobouku elfských lučištníků)
Každý národ má 6 typů jednotek, každého vyššího typu se zvyšuje útok a zdraví.
- WIZARD (kouzelníci) [Order (řád)]
- NECROMANCER (nekromanti) [Death (nemrtví)]
- SORCERESS (elfové) [Nature (příroda)
- KNIGHT (rytíři) [Life (Život, lidé)]
- WARLOCK (čaroději)
- BARBARIAN (Barbaři).
Jednotky strany KNIGHT
Jednotka Stavba Úroveň Cena Damage(asi) A/D Zdravi
Peasant Tchatched Hut 1 20 1 1/1 1
Archer Archery range 2 100 2-3 3/2 15
Ranger Upgd.Archery Range Upgd.2 250 2-3 5/2 20
Pikeman Blacksmith 3 200 3-4 3/7 15
Veteran Upgd.Blacksmith Upgd.3 250 3-5 5/7 25
Swordsman Armory 4 300 3-6 5/9 30
Masterswordsman Upgd.Armory Upgd.4 350 4-6 5/9 35
Cavalry Jousting Arena 5 300 5-8 5/9 30
Champion Upgd.Jousting Arena Upgd.5 375 5-10 5/11 40
Paladin Catedhral 6 600 10-20 6/11 50
Crusader Upgd.Catedhral Upgd.6 1000 10-20 9/11 65
Toto nejsou korektní údaje! Musel jsem se alespoň jednou zmýlit!
Ranger umí vystřelit 2 šípy současně.
Crusader útočí mečem dvakrát.
Paladin a crusader mají bonus 150% ke způsobeným škodám, jestliže útočí na jednotky strany „Necromancer“.
Související články
- Heroes of Might and Magic: A Strategic Quest
- Heroes of Might and Magic III: Restoration of Erathia
- Heroes of Might and Magic IV
- Heroes of Might and Magic V
Náklady na energie a provoz naší encyklopedie prudce vzrostly. Potřebujeme vaši podporu... Kolik ?? To je na Vás. Náš FIO účet — 2500575897 / 2010 |
---|
Informace o článku.
Článek je převzat z Wikipedie, otevřené encyklopedie, do které přispívají dobrovolníci z celého světa. |