V sobotu 2. listopadu proběhla mohutná oslava naší plnoletosti !!
Multimediaexpo.cz je již 18 let na českém internetu !!
V tiskové zprávě k 18. narozeninám brzy najdete nové a zásadní informace.

Heroes of Might and Magic V: Tribes of the East

Z Multimediaexpo.cz


Heroes of Might and Magic V: Tribes of the East je druhý datadisk pro tahovou strategii Heroes of Might and Magic V. Je to samostatný produkt, takže k jeho hraní není potřeba původní hra.

Obsah

Nový obsah

  • 8 nových objektů na mapách
  • 8 nových artefaktů
  • 8 nových kouzel
  • Nová kampaň obsahující 15 misí ve 3 kapitolách, které přinášejí nový scénář a postavy
  • Nové mapy pro singleplayer i multiplayer

Orkové

Orkové jsou nová rasa, která nemůže používat magii, ale namísto ní má k dispozici válečné pokřiky, které podporují vlastní jednotky nebo oslabují a zraňují nepřátelské. Jednotky orků mají schopnost bojového vzteku (blood rage), díky které jsou schopni způsobovat nepříteli bonusová zranění. Když však body této schopnosti klesnou, způsobuje jednotka nižší poškození. Blood rage se jednotkám zvyšuje při vítězné bitvě, zabití spolubojovníka nebo nepřítele, naopak klesá když je zraněna nebo vynechá tah. Hradem orků je tvrz.

Nové prvky a změny

  • Možnost alternativních upragdů jednotek - po postavení druhého stupně verbovací budovy dostává hráč možnost zvolit si při vylepšování jednotky ze dvou upgradů. Každý z nich stojí stejně zlata, ale liší se jak vzhledem tak vlastnostmi. Mezi jednotlivými vylepšeními lze jednotky za poplatek přecvičit.
  • Možnost skládat artefakty do sad (jako například ve hře Diablo II: Lord of Destruction) a získat tak zvláštní bonusy.
  • Byl předělán systém schopností pro jednotlivé hrdiny. Každému hrdinovy byly přidány nové schopnosti, které se může naučit a byli zmírněny požadavky, které hráč musí splnit pro dosažení finální schopnosti (dříve bylo potřeba mít s hrdinou 4 konkrétní dovednosti, nyní pouze 3).

Jednotky

Tvrz

  • Level 1. Goblin -> Goblin lovec nebo Goblin medicinman
  • Level 2. Kentaur -> Kentaur kočovník nebo Kentaur nájezdník
  • Level 3. Bojovník -> Bijec nebo Štváč
  • Level 4. Šamanka -> Dcera nebes nebo Dcera země
  • Level 5. Zabiják -> Kat nebo Náčelník
  • Level 6. Wyverna -> Odporná wyverna nebo Paokai
  • Level 7. Kyklop -> Nezkrotný kyklop nebo Nezkrotný kyklop

Alternativní vylepšení

Azyl

Vylepšení pro azyl jsou totožná s jednotkami, které se objevili v datadisku Hammers of Fate jako Odpadlíci azylu.

  • Level 1. Surovec
  • Level 2. Mistr kuše
  • Level 3. Zastánce
  • Level 4. Bojový gryf
  • Level 5. Zélota
  • Level 6. Šampion
  • Level 7. Seraf

Peklo

  • Level 1. Rošťák
  • Level 2. Rohatý veterán
  • Level 3. Plamenný pes
  • Level 4. Svůdkyně
  • Level 5. Pekelný hřebec
  • Level 6. Pekelný řezník
  • Level 7. Arcidémon

Nekropole

  • Level 1. Kostlivý válečník
  • Level 2. Hnijící zombie
  • Level 3. Poltergeist
  • Level 4. Princ upírů
  • Level 5. Pán lichů
  • Level 6. Bánší
  • Level 7. Nehmotný drak

Kobka

  • Level 1. Stopař
  • Level 2. Krvavá sestra
  • Level 3. Vůdce minotaurů
  • Level 4. Hbitý nájezdník
  • Level 5. Ohavná hydra
  • Level 6. Paní stínu
  • Level 7. Červený drak

Akademie

  • Level 1. Gremlin sabotér
  • Level 2. Elementální chrlič
  • Level 3. Magnetický golem
  • Level 4. Bojový mág
  • Level 5. Džin vezír
  • Level 6. Rakšasa Kšatra
  • Level 7. Bouřný titán

Hvozd

  • Level 1. Nymfa
  • Level 2. Tanečník větru
  • Level 3. Mystický střelec
  • Level 4. Nejvyšší druid
  • Level 5. Panenský jednorožec
  • Level 6. Zuřivý ent
  • Level 7. Křišťálový drak

Pevnost

  • Level 1. Strážce hor
  • Level 2. Harpunář
  • Level 3. Jezdec na bílém medvědu
  • Level 4. Zuřivec
  • Level 5. Runový strážce
  • Level 6. Pán hromů
  • Level 7. Sopečný drak