Přejeme Vám krásné svátky a 52 týdnů pohody a štěstí v roce 2025 !
Škoda Popular
Z Multimediaexpo.cz
m (Nahrazení textu) |
m (1 revizi) |
Aktuální verze z 21. 5. 2013, 11:21
Škoda Popular | ||
2007-08-cesko-186.jpg | ||
Škoda Popular | ||
Základní charakteristika | ||
---|---|---|
Výrobce | ||
Koncern | ||
Produkce | ||
Vyrobeno | ||
Místa výroby | ||
Karoserie | ||
Designér | ||
Třída | ||
Technické údaje | ||
Délka | ||
Šířka | ||
Výška | ||
Rozvor | ||
Hmotnost | ||
Objem nádrže | ||
Motor a převodovka | ||
Motor | ||
Objem | ||
Počet válců | ||
Výkon | ||
Převodovka |
Škoda Popular byl nástupce Škody 420 Popular. Je to malé dvoudveřové auto. Začal se vyrábět v roce 1937. Celkem se vyrobilo 13 600 aut. Vyráběly se tři typy.
První typ měl OHV motor o objemu 995 ccm s výkonem 20 kW (27 koní). Maximální rychlost byla 100 km/h. Od roku 1937 do 1938, kdy byla výrobyy ukončena, se vyrobilo 5 510 kusů.
V roce 1938 se objevil Škoda Popular 1100. Měl motor o objemu 1089 ccm a s výkonem 22 kW. Maximální rychlost byla také 100 km/h. Vyrobilo se 6 600 aut tohoto typu.
V roce 1939 se začal vyrábět i model Škoda Popular 995. Byl slabší než jeho předchůdci, měl výkon 16 kW a maximální rychlost 95 km/h. Vyrobeno bylo jen 1 500 aut.
V roce 1940 ho nahradil model 1101 (Tudor)
Externí odkazy
Náklady na energie a provoz naší encyklopedie prudce vzrostly. Potřebujeme vaši podporu... Kolik ?? To je na Vás. Náš FIO účet — 2500575897 / 2010 |
---|
Informace o článku.
Článek je převzat z Wikipedie, otevřené encyklopedie, do které přispívají dobrovolníci z celého světa. |