V sobotu 2. listopadu proběhla mohutná oslava naší plnoletosti !!
Multimediaexpo.cz je již 18 let na českém internetu !!
V tiskové zprávě k 18. narozeninám brzy najdete nové a zásadní informace.
Multimediaexpo.cz je již 18 let na českém internetu !!
V tiskové zprávě k 18. narozeninám brzy najdete nové a zásadní informace.
X-Ray Engine
Z Multimediaexpo.cz
(Rozdíly mezi verzemi)
Verze z 2. 6. 2021, 12:09
X-Ray Engine je herní engine, který vytvořil ukrajinský vývojářský tým GSC Game World pro hru S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl. První ukázka enginu proběhla v roce 2001. Zpočátku byl orientován na DirectX 8, ale byl mnohokrát upravován tak, aby odpovídal aktuálním herním požadavkům. Následně byla vypracována také podpora rozhraní DirectX 9.
- S vydáním hry S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky také DirectX 10. Po uvolnění patche 1.5.07 pro S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky se ve hře se objevila podpora pro DirectX 10.1.
- Ve hře S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat se objevila podpora pro DirectX 11.
- Pro S.T.A.L.K.E.R. 2 byla naplánována verze X-Ray Engine 2.0.
Hry
Název hry | Datum vydání | Platforma | Verze enginu |
---|---|---|---|
S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl | 20. březen 2007 | Windows | X-Ray Engine verze 1.0 |
S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky | 22. srpen 2008 | Windows | X-Ray Engine verze 1.5 |
S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat | 2. říjen 2009 | Windows | X-Ray Engine verze 1.6 |
Galerie
Náklady na energie a provoz naší encyklopedie prudce vzrostly. Potřebujeme vaši podporu... Kolik ?? To je na Vás. Náš FIO účet — 2500575897 / 2010 |
---|
Informace o článku.
Článek je převzat z Wikipedie, otevřené encyklopedie, do které přispívají dobrovolníci z celého světa. |