Multimediaexpo.cz je již 18 let na českém internetu !!
V tiskové zprávě k 18. narozeninám brzy najdete nové a zásadní informace.
Jaguar XF
Z Multimediaexpo.cz
Jaguar XF je sedan vyšší střední třídy vyráběný britskou automobilkou Jaguar Cars. Veřejnosti byl poprvé představen na autosalonu v Detroitu v lednu 2007 jako koncept C-XF. Sériová verze byla v září téhož roku na autosalonu ve Frankfurtu. XF bude nabízen se stejnými motory jako jeho předchůdce S-Type - konkrétně vidlicové šestiválce benzínový 3.0 a naftový 2.7 litru a vidlicový osmiválec 4.2 litru v atmosférické a kompresorem přeplňované verzi. Všechny jsou nabízeny výhradně s šestistupňovou automatickou převodovkou. XF stojí na upravené platformě S-Type, zavěšení kol je převzato z kupé XK. Jedná se o vůz s karoserií sedan, která nese prvky coupé, podobně jako Mercedes-Benz CLS. Není vyloučeno, že budou představeny i další karosářské verze, hovoří se také o rozšíření nabídky o motor 3.5 V8.
Přehled motorizací
Model | XF 2.7D V6 | XF 3.0 V6 | XF 4.2 V8 | XF 4.2 SV8 |
---|---|---|---|---|
Uspořádání válců | V6 | V8 | ||
Druh motoru | turbodiesel | benzínový | benzínový, kompresor | |
Objem (cm³) | 2.720 | 2.967 | 4.196 | |
Výkon (kW) | 152 při 4000 ot. | 175 při 6800 ot. | 219 při 6000 ot. | 306 při 6250 ot. |
Kroutící moment (Nm) | 435 při 1900 ot. | 294 při 4100 ot. | 411 při 4100 ot. | 560 při 3500 ot. |
Kompresní poměr | 17,3:1 | 10,5:1 | 11,0:1 | 9,1:1 |
Nejvyšší rychlost | 229 km/h | 237 km/h | 250* km/h | |
Zrychlení 0–100 km/h | 8,2 s | 8,3 s | 6,5 s | 5,4 s |
Kombinovaná spotřeba | 7,5 l/100 km | 10,5 l/100 km | 11,1 l/100 km | 12,6 l/100 km |
Emise CO2 | 199 g/km | 249 g/km | 264 g/km | 299 g/km |
Provozní hmotnost</sub> | 1771 kg | 1679 kg | 1749 kg | 1842 kg |
Externí odkazy
|
Náklady na energie a provoz naší encyklopedie prudce vzrostly. Potřebujeme vaši podporu... Kolik ?? To je na Vás. Náš FIO účet — 2500575897 / 2010 |
---|
Informace o článku.
Článek je převzat z Wikipedie, otevřené encyklopedie, do které přispívají dobrovolníci z celého světa. |