Grand Prix Kanady 1996
Z Multimediaexpo.cz
(Rozdíly mezi verzemi)
m (Nahrazení textu) |
m (1 revizi) |
Aktuální verze z 15. 4. 2014, 16:34
Grand Prix Kanady 1996 ( XXXIV. Grand Prix Air Canada), 8. závod 47. ročníku mistrovství světa jezdců Formule 1 a 38. ročníku poháru konstruktérů, historicky již 589. grand prix, se uskutečnila na okruhu Circuit Gilles Villeneuve.
Obsah |
Výsledky
Kvalifikace
Pořadí | Číslo | Jezdec | Konstruktér | Čas | Odstup |
---|---|---|---|---|---|
1 | 5 | Damon Hill | Williams-Renault | 1:21.059 | |
2 | 6 | Jacques Villeneuve | Williams-Renault | 1:21.079 | +0.020 |
3 | 1 | Michael Schumacher | Ferrari | 1:21.198 | +0.139 |
4 | 3 | Jean Alesi | Benetton-Renault | 1:21.529 | +0.470 |
5 | 2 | Eddie Irvine | Ferrari | 1:21.657 | +0.598 |
6 | 7 | Mika Häkkinen | McLaren-Mercedes | 1:21.807 | +0.748 |
7 | 4 | Gerhard Berger | Benetton-Renault | 1:21.926 | +0.867 |
8 | 11 | Rubens Barrichello | Jordan-Peugeot | 1:21.982 | +0.923 |
9 | 12 | Martin Brundle | Jordan-Peugeot | 1:22.321 | +1.262 |
10 | 8 | David Coulthard | McLaren-Mercedes | 1:22.332 | +1.273 |
11 | 9 | Olivier Panis | Ligier-Mugen-Honda | 1:22.481 | +1.422 |
12 | 15 | Heinz-Harald Frentzen | Sauber-Ford | 1:22.875 | +1.816 |
13 | 17 | Jos Verstappen | Footwork-Hart | 1:23.067 | +2.008 |
14 | 19 | Mika Salo | Tyrrell-Yamaha | 1:23.118 | +2.059 |
15 | 14 | Johnny Herbert | Sauber-Ford | 1:23.201 | +2.142 |
16 | 21 | Giancarlo Fisichella | Minardi-Ford | 1:23.519 | +2.460 |
17 | 18 | Ukjó Katajama | Tyrrell-Yamaha | 1:23.599 | +2.540 |
18 | 10 | Pedro Diniz | Ligier-Mugen-Honda | 1:23.959 | +2.900 |
19 | 20 | Pedro Lamy | Minardi-Ford | 1:24.262 | +3.203 |
20 | 22 | Luca Badoer | Forti-Ford | 1:25.012 | +3.953 |
21 | 16 | Ricardo Rosset | Footwork-Hart | 1:25.193 | +4.134 |
22 | 23 | Andrea Montermini | Forti-Ford | 1:26.109 | +5.050 |
Závod
Pořadí | Číslo | Jezdec | Konstruktér | Kola | Čas/odstoupení | Start | Body |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 5 | Damon Hill | Williams-Renault | 69 | 1:36:03.465 | 1 | 10 |
2 | 6 | Jacques Villeneuve | Williams-Renault | 69 | +4.183 | 2 | 6 |
3 | 3 | Jean Alesi | Benetton-Renault | 69 | +54.656 | 4 | 4 |
4 | 8 | David Coulthard | McLaren-Mercedes | 69 | +63.673 | 10 | 3 |
5 | 7 | Mika Häkkinen | McLaren-Mercedes | 68 | +1 kolo | 6 | 2 |
6 | 12 | Martin Brundle | Jordan-Peugeot | 68 | +1 kolo | 9 | 1 |
7 | 14 | Johnny Herbert | Sauber-Ford | 68 | +1 kolo | 15 | |
8 | 21 | Giancarlo Fisichella | Minardi-Ford | 67 | +2 kola | 16 | |
Ret | 20 | Pedro Lamy | Minardi-Ford | 44 | Kolize | 19 | |
Ret | 22 | Luca Badoer | Forti-Ford | 44 | Převodovka | 20 | |
Ret | 4 | Gerhard Berger | Benetton-Renault | 42 | Vyjetí z tratě | 7 | |
Ret | 1 | Michael Schumacher | Ferrari | 41 | Hnací hřídel poloosy | 3 | |
Ret | 9 | Olivier Panis | Ligier-Mugen-Honda | 39 | Motor | 11 | |
Ret | 19 | Mika Salo | Tyrrell-Yamaha | 39 | Motor | 14 | |
Ret | 10 | Pedro Diniz | Ligier-Mugen-Honda | 38 | Motor | 18 | |
Ret | 11 | Rubens Barrichello | Jordan-Peugeot | 22 | Spojka | 8 | |
Ret | 23 | Andrea Montermini | Forti-Ford | 22 | Elektronika | 22 | |
Ret | 15 | Heinz-Harald Frentzen | Sauber-Ford | 19 | Převodovka | 12 | |
Ret | 17 | Jos Verstappen | Footwork-Hart | 10 | Motor | 13 | |
Ret | 16 | Ricardo Rosset | Footwork-Hart | 6 | Kolize | 21 | |
Ret | 18 | Ukjó Katajama | Tyrrell-Yamaha | 6 | Kolize | 17 | |
Ret | 2 | Eddie Irvine | Ferrari | 1 | Zavěšení | 5 |
Průběžné pořadí šampionátu
- Pohár jezdců
Pořadí | Jezdec | Body |
---|---|---|
1 | Damon Hill | 53 |
2 | Jacques Villeneuve | 32 |
3 | Michael Schumacher | 26 |
4 | Jean Alesi | 21 |
5 | David Coulthard | 13 |
- Pohár konstruktérů
Pořadí | Konstruktér | Body |
---|---|---|
1 | Williams-Renault | 85 |
2 | Ferrari | 35 |
3 | Benetton-Renault | 28 |
4 | McLaren-Mercedes | 23 |
5 | Ligier-Mugen-Honda | 12 |
Náklady na energie a provoz naší encyklopedie prudce vzrostly. Potřebujeme vaši podporu... Kolik ?? To je na Vás. Náš FIO účet — 2500575897 / 2010 |
---|
Informace o článku.
Článek je převzat z Wikipedie, otevřené encyklopedie, do které přispívají dobrovolníci z celého světa. |