V sobotu 2. listopadu proběhla mohutná oslava naší plnoletosti !!
Multimediaexpo.cz je již 18 let na českém internetu !!
Multimediaexpo.cz je již 18 let na českém internetu !!
Grand Prix Itálie 1996
Z Multimediaexpo.cz
(Rozdíly mezi verzemi)
m (Nahrazení textu) |
m (1 revizi) |
Aktuální verze z 15. 4. 2014, 16:58
Grand Prix Itálie 1996 (LXVII Gran Premio Vodafone d'Italia), 14. závod 47. ročníku mistrovství světa jezdců Formule 1 a 38. ročníku poháru konstruktérů, historicky již 595. grand prix, se již tradičně odehrála na okruhu v Monze.
Obsah |
Výsledky
Kvalifikace
Pořadí | Číslo | Pilot | Konstruktér | Čas | Odstup |
---|---|---|---|---|---|
1 | 5 | Damon Hill | Williams - Renault | 1:24.204 | |
2 | 6 | Jacques Villeneuve | Williams - Renault | 1:24.521 | +0.317 |
3 | 1 | Michael Schumacher | Ferrari | 1:24.781 | +0.577 |
4 | 7 | Mika Häkkinen | McLaren - Mercedes | 1:24.939 | +0.735 |
5 | 8 | David Coulthard | McLaren - Mercedes | 1:24.976 | +0.772 |
6 | 3 | Jean Alesi | Benetton - Renault | 1:25.201 | +0.997 |
7 | 2 | Eddie Irvine | Ferrari | 1:25.226 | +1.022 |
8 | 4 | Gerhard Berger | Benetton - Renault | 1:25.470 | +1.266 |
9 | 12 | Martin Brundle | Jordan - Peugeot | 1:26.037 | +1.833 |
10 | 11 | Rubens Barrichello | Jordan - Peugeot | 1:26.194 | +1.990 |
11 | 9 | Olivier Panis | Ligier - Mugen-Honda | 1:26.206 | +2.002 |
12 | 14 | Johnny Herbert | Sauber - Ford | 1:26.345 | +2.141 |
13 | 15 | Heinz-Harald Frentzen | Sauber - Ford | 1:26.505 | +2.301 |
14 | 10 | Pedro Diniz | Ligier - Mugen-Honda | 1:26.726 | +2.522 |
15 | 17 | Jos Verstappen | Footwork - Hart | 1:27.270 | +3.066 |
16 | 18 | Ukjó Katajama | Tyrrell - Yamaha | 1:28.234 | +4.030 |
17 | 19 | Mika Salo | Tyrrell - Yamaha | 1:28.472 | +4.268 |
18 | 20 | Pedro Lamy | Minardi - Ford | 1:28.933 | +4.729 |
19 | 16 | Ricardo Rosset | Footwork - Hart | 1:29.181 | +4.977 |
20 | 21 | Giovanni Lavaggi | Minardi - Ford | 1:29.833 | +5.629 |
Závod
Pořadí | Číslo | Jezdec | Konstruktér | Kola | Čas/odstoupení | Start | Body |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 1 | Michael Schumacher | Ferrari | 53 | 1:17:43.632 | 3 | 10 |
2 | 3 | Jean Alesi | Benetton-Renault | 53 | + 18.265 | 6 | 6 |
3 | 7 | Mika Häkkinen | McLaren-Mercedes | 53 | + 1:06.635 | 4 | 4 |
4 | 12 | Martin Brundle | Jordan-Peugeot | 53 | + 1:25.217 | 9 | 3 |
5 | 11 | Rubens Barrichello | Jordan-Peugeot | 53 | + 1:25.475 | 10 | 2 |
6 | 10 | Pedro Diniz | Ligier-Mugen-Honda | 52 | + 1 kolo | 14 | 1 |
7 | 6 | Jacques Villeneuve | Williams-Renault | 52 | + 1 kolo | 2 | |
8 | 17 | Jos Verstappen | Footwork-Hart | 52 | + 1 kolo | 15 | |
9 | 14 | Johnny Herbert | Sauber-Ford | 51 | Motor | 12 | |
10 | 18 | Ukjó Katajama | Tyrrell-Yamaha | 51 | + 2 kola | 16 | |
Ret | 16 | Ricardo Rosset | Footwork-Hart | 36 | Vyjetí z tratě | 19 | |
Ret | 2 | Eddie Irvine | Ferrari | 23 | Vyjetí z tratě | 7 | |
Ret | 20 | Pedro Lamy | Minardi-Ford | 12 | Motor | 18 | |
Ret | 19 | Mika Salo | Tyrrell-Yamaha | 9 | Engine | 17 | |
Ret | 15 | Heinz-Harald Frentzen | Sauber-Ford | 7 | Vyjetí z tratě | 13 | |
Ret | 5 | Damon Hill | Williams-Renault | 5 | Vyjetí z tratě | 1 | |
Ret | 21 | Giovanni Lavaggi | Minardi-Ford | 5 | Motor | 20 | |
Ret | 4 | Gerhard Berger | Benetton-Renault | 4 | Hydraulika | 8 | |
Ret | 9 | Olivier Panis | Ligier-Mugen-Honda | 2 | Vyjetí z tratě | 11 | |
Ret | 8 | David Coulthard | McLaren-Mercedes | 1 | Vyjetí z tratě | 5 |
Průběžné pořadí šampionátu
- Pohár jezdců
Pořadí | Jezdec | Body |
---|---|---|
1 | Damon Hill | 81 |
2 | Jacques Villeneuve | 68 |
3 | Michael Schumacher | 49 |
4 | Jean Alesi | 44 |
5 | Mika Häkkinen | 27 |
- Pohár konstruktérů
Pořadí | Konstruktér | Body |
---|---|---|
1 | Williams-Renault | 149 |
2 | Benetton-Renault | 61 |
3 | Ferrari | 58 |
4 | McLaren-Mercedes | 45 |
5 | Jordan-Peugeot | 20 |
Náklady na energie a provoz naší encyklopedie prudce vzrostly. Potřebujeme vaši podporu... Kolik ?? To je na Vás. Náš FIO účet — 2500575897 / 2010 |
---|
Informace o článku.
Článek je převzat z Wikipedie, otevřené encyklopedie, do které přispívají dobrovolníci z celého světa. |