Grand Prix San Marina 1996
Z Multimediaexpo.cz
Grand Prix San Marina 1996 (XVI Gran Premio Warsteiner di San Marino), 5. závod 47. ročníku mistrovství světa jezdců Formule 1 a 38. ročníku poháru konstruktérů, historicky již 586. grand prix, se již tradičně odehrála na okruhu Autodromo Enzo e Dino Ferrari.
Obsah |
Výsledky
Kvalifikace
Pořadí | Číslo | Jezdec | Konstruktér | Čas | Odstup |
---|---|---|---|---|---|
1 | 1 | Michael Schumacher | Ferrari | 1:26.890 | |
2 | 5 | Damon Hill | Williams-Renault | 1:27.105 | +0.215 |
3 | 6 | Jacques Villeneuve | Williams-Renault | 1:27.220 | +0.330 |
4 | 8 | David Coulthard | McLaren-Mercedes | 1:27.688 | +0.798 |
5 | 3 | Jean Alesi | Benetton-Renault | 1:28.009 | +1.119 |
6 | 2 | Eddie Irvine | Ferrari | 1:28.205 | +1.315 |
7 | 4 | Gerhard Berger | Benetton-Renault | 1:28.336 | +1.446 |
8 | 19 | Mika Salo | Tyrrell-Yamaha | 1:28.423 | +1.533 |
9 | 11 | Rubens Barrichello | Jordan-Peugeot | 1:28.632 | +1.742 |
10 | 15 | Heinz-Harald Frentzen | Sauber-Ford | 1:28.785 | +1.895 |
11 | 7 | Mika Häkkinen | McLaren-Mercedes | 1:29.079 | +2.189 |
12 | 12 | Martin Brundle | Jordan-Peugeot | 1:29.099 | +2.209 |
13 | 9 | Olivier Panis | Ligier-Mugen-Honda | 1:29.472 | +2.582 |
14 | 17 | Jos Verstappen | Footwork-Hart | 1:29.539 | +2.649 |
12 | 14 | Johnny Herbert | Sauber-Ford | 1:29.541 | +2.651 |
16 | 18 | Ukjó Katajama | Tyrrell-Yamaha | 1:29.892 | +3.002 |
17 | 10 | Pedro Diniz | Ligier-Mugen-Honda | 1:29.989 | +3.099 |
18 | 20 | Pedro Lamy | Minardi-Ford | 1:30.471 | +3.581 |
19 | 21 | Giancarlo Fisichella | Minardi-Ford | 1:30.814 | +3.924 |
20 | 16 | Ricardo Rosset | Footwork-Hart | 1:31.316 | +4.426 |
21 | 22 | Luca Badoer | Forti-Ford | 1:32.037 | +5.147 |
DNQ | 23 | Andrea Montermini | Forti-Ford | 1:33.685 | +6.795 |
Závod
Pořadí | Číslo | Jezdec | Konstruktér | Kola | Čas/odstoupení | Start | Body |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 5 | Damon Hill | Williams-Renault | 63 | 1:35:26.156 | 2 | 10 |
2 | 1 | Michael Schumacher | Ferrari | 63 | +16.460 | 1 | 6 |
3 | 4 | Gerhard Berger | Benetton-Renault | 63 | +46.891 | 7 | 4 |
4 | 2 | Eddie Irvine | Ferrari | 63 | +1:01.583 | 6 | 3 |
5 | 11 | Rubens Barrichello | Jordan-Peugeot | 63 | +1:18.490 | 9 | 2 |
6 | 3 | Jean Alesi | Benetton-Renault | 62 | +1 kolo | 5 | 1 |
7 | 10 | Pedro Diniz | Ligier-Mugen-Honda | 62 | +1 kolo | 17 | |
8 | 7 | Mika Häkkinen | McLaren-Mercedes | 61 | Motor | 11 | |
9 | 20 | Pedro Lamy | Minardi-Ford | 61 | +2 kola | 18 | |
10 | 22 | Luca Badoer | Forti-Ford | 59 | +4 kola | 21 | |
11 | 6 | Jacques Villeneuve | Williams-Renault | 57 | Zavěšení | 3 | |
Ret | 9 | Olivier Panis | Ligier-Mugen-Honda | 54 | Motor | 13 | |
Ret | 18 | Ukjó Katajama | Tyrrell-Yamaha | 45 | Vyjetí z tratě | 16 | |
Ret | 8 | David Coulthard | McLaren-Mercedes | 44 | Hydraulika | 4 | |
Ret | 16 | Ricardo Rosset | Footwork-Hart | 40 | Motor | 20 | |
Ret | 17 | Jos Verstappen | Footwork-Hart | 38 | Hydraulika | 14 | |
Ret | 12 | Martin Brundle | Jordan-Peugeot | 36 | Vyjetí z trati | 12 | |
Ret | 15 | Heinz-Harald Frentzen | Sauber-Ford | 32 | Brzdy | 10 | |
Ret | 21 | Giancarlo Fisichella | Minardi-Ford | 30 | Motor | 19 | |
Ret | 14 | Johnny Herbert | Sauber-Ford | 25 | Elektronika | 15 | |
Ret | 19 | Mika Salo | Tyrrell-Yamaha | 23 | Motor | 8 | |
DNQ | 23 | Andrea Montermini | Forti-Ford | Pravidlo 107 % | 22 |
Průběžné pořadí šampionátu
- Pohár jezdců
Pořadí | Jezdec | Body |
---|---|---|
1 | Damon Hill | 43 |
2 | Jacques Villeneuve | 22 |
3 | Michael Schumacher | 16 |
4 | Jean Alesi | 11 |
5 | Eddie Irvine | 9 |
- Pohár konstruktérů
Pořadí | Konstruktér | Body |
---|---|---|
1 | Williams-Renault | 65 |
2 | Ferrari | 25 |
3 | Benetton-Renault | 18 |
4 | McLaren-Mercedes | 9 |
5 | Jordan-Peugeot | 8 |
Náklady na energie a provoz naší encyklopedie prudce vzrostly. Potřebujeme vaši podporu... Kolik ?? To je na Vás. Náš FIO účet — 2500575897 / 2010 |
---|
Informace o článku.
Článek je převzat z Wikipedie, otevřené encyklopedie, do které přispívají dobrovolníci z celého světa. |