Grand Prix Německa 1999
Z Multimediaexpo.cz
Grand Prix Německa- 640. Grand Prix
- 3. vítězství Eddie Irvina
- 124. vítězství pro Ferrari
Obsah |
Výsledky
Pozice | Jezdec | Vůz | Čas |
---|---|---|---|
1 | Eddie Irvine | Ferrari F399 | 1:21'58.594 |
2 | Mika Salo | Ferrari F399 | á 0:01,007 |
3 | Heinz-Harald Frentzen | Jordan 199 | á 0:05,195 |
4 | Ralf Schumacher | Williams FW21 | á 0:12,809 |
5 | David Coulthard | McLaren MP4/14 | á 0:16,823 |
6 | Olivier Panis | Prost AP02 | á 0:29,873 |
7 | Alexander Wurz | Benetton B199 | á 0:33,333 |
8 | Jean Alesi | Sauber C18 | á 1:11,291 |
9 | Marc Gene | Minardi M01 | á 1:48,318 |
10 | Luca Badoer | Minardi M01 | á 1 kolo |
11 | Johnny Herbert | Stewart SF3 | á 5 kol |
Kolo | Odstoupili | - | - |
38 | Pedro de la Rosa | Arrows FA20 | Mimo trať |
26 | Mika Häkkinen | McLaren MP4/14 | Defekt pneumatiky |
22 | Alessandro Zanardi | Williams FW21 | Diferenciál |
21 | Riccardo Zonta | BAR 001 | Motor |
16 | Toranosuke Takagi | Arrows FA20 | Motor |
14 | Damon Hill | Jordan 199 | Brzdy |
11 | Jarno Trulli | Prost AP02 | Motor |
8 | Giancarlo Fisichella | Benetton B199 | Suspenzor |
7 | Rubens Barrichello | Stewart SF3 | Hydraulika |
1 | Pedro Diniz | Sauber C18 | Kolize s Villeneuvem |
1 | Jacques Villeneuve | BAR 001 | Kolize s Dinizem |
Nejrychlejší kolo
- David Coulthard McLaren 1'45270
Vedení v závodě
- 1-24 kolo Mika Häkkinen
- 25 kolo Mika Salo
- 26-45 kolo Eddie Irvine
Postavení na startu
1. řada | 1 | 2 |
---|---|---|
Mika Häkkinen McLaren 1'42.950 | Heinz-Harald Frentzen Jordan 1'43.000 | |
2. řada | 3 | 4 |
David Coulthard McLaren 1'43.288 | Mika Salo Ferrari 1'43.577 | |
3. řada | 5 | 6 |
Eddie Irvine Ferrari 1'43.769 | Rubens Barrichello Stewart 1'43.938 | |
4. řada | 7 | 8 |
Olivier Panis Prost 1'43.979 | Damon Hill Jordan 1'44.001 | |
5. řada | 9 | 10 |
Jarno Trulli Prost 1'44.209 | Giancarlo Fisichella Benetton 1'44.338 | |
6. řada | 11 | 12 |
Ralf Schumacher Williams 1'44.468 | Jacques Villeneuve BAR 1'44.508 | |
7. řada | 13 | 14 |
Alexander Wurz Benetton 1'44.522 | Alessandro Zanardi Williams 1'45.034 | |
8. řada | 15 | 16 |
Marc Gene Minardi 1'45.331 | Pedro Diniz Sauber 1'45.335 | |
9. řada | 17 | 18 |
Johnny Herbert Stewart 1'45.454 | Riccardo Zonta BAR 1'45.460 | |
10. řada | 19 | 20 |
Luca Badoer Minardi 1'45.917 | Pedro de la Rosa Arrows 1'45.935 | |
11. řada | 21 | 22 |
Jean Alesi Sauber 1'45.963 | Toranosuke Takagi Arrows 1'46.209 |
- 107 % = 1'50"156
Zajímavosti
- 20 GP pro BAR
- 20 nejrychlejší kolo pro pneumatiky Bridgestone
- 10 nejrychlejší kolo Davida Coultharda
- 50 GP Luca Badoer
- 100 pole positions pro McLaren
- 10 GP pro Pedro de la Rosu
Pole position | Vítězství | Nejrychlejší kolo |
---|---|---|
Mika Häkkinen | Eddie Irvine | David Coulthard |
McLaren MP4/14 | Ferrari F399 | McLaren MP4/14 |
1'42.950 | 1:21'58.594 | 1'45.270 |
238.590 km/h | 224.678 km/h | 233.331 km/h |
Stav MS
- Zelená - vzestup
- Červená - pokles
* | Jezdec | Body |
---|---|---|
1 | Eddie Irvine | 52 |
2 | Mika Häkkinen | 44 |
3 | Heinz-Harald Frentzen | 33 |
4 | Michael Schumacher | 32 |
5 | David Coulthard | 30 |
6 | Ralf Schumacher | 22 |
7 | Giancarlo Fisichella | 13 |
8 | Rubens Barrichello | 10 |
9 | Mika Salo | 6 |
10 | Damon Hill | 5 |
11 | Alexander Wurz | 3 |
12 | Pedro Diniz | 3 |
13 | Johnny Herbert | 2 |
14 | Olivier Panis | 2 |
15 | Pedro de la Rosa | 1 |
16 | Jean Alesi | 1 |
17 | Jarno Trulli | 1 |
* | Vozy | Body |
---|---|---|
1 | Ferrari | 90 |
2 | McLaren | 74 |
3 | Jordan | 38 |
4 | Williams | 22 |
5 | Benetton | 16 |
6 | Stewart | 12 |
7 | Sauber | 4 |
8 | Prost | 3 |
9 | Arrows | 1 |
* | Jezdec | Body |
---|---|---|
1 | Velká Británie | 89 |
2 | Německo | 87 |
3 | Finsko | 50 |
4 | Itálie | 14 |
5 | Brazílie | 13 |
6 | Rakousko | 3 |
7 | Francie | 3 |
8 | Španělsko | 1 |
Náklady na energie a provoz naší encyklopedie prudce vzrostly. Potřebujeme vaši podporu... Kolik ?? To je na Vás. Náš FIO účet — 2500575897 / 2010 |
---|
Informace o článku.
Článek je převzat z Wikipedie, otevřené encyklopedie, do které přispívají dobrovolníci z celého světa. |