V sobotu 2. listopadu proběhla mohutná oslava naší plnoletosti !!
Multimediaexpo.cz je již 18 let na českém internetu !!
V tiskové zprávě k 18. narozeninám brzy najdete nové a zásadní informace.
Multimediaexpo.cz je již 18 let na českém internetu !!
V tiskové zprávě k 18. narozeninám brzy najdete nové a zásadní informace.
Grand Prix Belgie 1996
Z Multimediaexpo.cz
Grand Prix Belgie 1996 (LIV Foster's Belgian Grand Prix) třináctý závod 47. ročníku mistrovství světa jezdců Formule 1 a 38. ročníku poháru konstruktérů, historicky již 594. grand prix, se uskutečnila na okruhu Circuit de Spa-Francorchamps.
Obsah |
Výsledky
Kvalifikace
Pořadí | Číslo | Jezdec | Konstruktér | Čas | Odstup |
---|---|---|---|---|---|
1 | 6 | Jacques Villeneuve | Williams - Renault | 1:50.571 | |
2 | 5 | Damon Hill | Williams - Renault | 1:50.980 | +0.409 |
3 | 1 | Michael Schumacher | Ferrari | 1:51.778 | +1.207 |
4 | 8 | David Coulthard | McLaren - Mercedes | 1:51.884 | +1.313 |
5 | 4 | Gerhard Berger | Benetton - Renault | 1:51.960 | +1.389 |
6 | 7 | Mika Häkkinen | McLaren - Mercedes | 1:52.318 | +1.747 |
7 | 3 | Jean Alesi | Benetton - Renault | 1:52.354 | +1.783 |
8 | 12 | Martin Brundle | Jordan - Peugeot | 1:52.977 | +2.406 |
9 | 2 | Eddie Irvine | Ferrari | 1:53.043 | +2.472 |
10 | 11 | Rubens Barrichello | Jordan - Peugeot | 1:53.152 | +2.581 |
11 | 15 | Heinz-Harald Frentzen | Sauber - Ford | 1:53.199 | +2.628 |
12 | 14 | Johnny Herbert | Sauber - Ford | 1:53.993 | +3.422 |
13 | 19 | Mika Salo | Tyrrell - Yamaha | 1:54.095 | +3.524 |
14 | 9 | Olivier Panis | Ligier - Mugen-Honda | 1:54.220 | +3.649 |
15 | 10 | Pedro Diniz | Ligier - Mugen-Honda | 1:54.700 | +4.129 |
16 | 17 | Jos Verstappen | Footwork - Hart | 1:55.150 | +4.579 |
17 | 18 | Ukjó Katajama | Tyrrell - Yamaha | 1:55.371 | +4.800 |
18 | 16 | Ricardo Rosset | Footwork - Hart | 1:56.286 | +5.715 |
19 | 20 | Pedro Lamy | Minardi - Ford | 1:56.830 | +6.259 |
NQ | 21 | Giovanni Lavaggi | Minardi - Ford | 1:58.579 | +8.008 |
Závod
Pořadí | Číslo | Jezdec | Konstruktér | Kola | Čas/odstoupení | Start | Body |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 1 | Michael Schumacher | Ferrari | 44 | 1:28:15.125 | 3 | 10 |
2 | 6 | Jacques Villeneuve | Williams-Renault | 44 | + 5.602 | 1 | 6 |
3 | 7 | Mika Häkkinen | McLaren-Mercedes | 44 | + 15.710 | 6 | 4 |
4 | 3 | Jean Alesi | Benetton-Renault | 44 | + 19.125 | 7 | 3 |
5 | 5 | Damon Hill | Williams-Renault | 44 | + 29.179 | 2 | 2 |
6 | 4 | Gerhard Berger | Benetton-Renault | 44 | + 29.896 | 5 | 1 |
7 | 19 | Mika Salo | Tyrrell-Yamaha | 44 | + 60.754 | 13 | |
8 | 18 | Ukjó Katajama | Tyrrell-Yamaha | 44 | + 100.227 | 17 | |
9 | 16 | Ricardo Rosset | Footwork-Hart | 43 | + 1 kolo | 18 | |
10 | 20 | Pedro Lamy | Minardi-Ford | 43 | + 1 kolo | 19 | |
Ret | 8 | David Coulthard | McLaren-Mercedes | 37 | Vyjetí z tratě | 4 | |
Ret | 12 | Martin Brundle | Jordan-Peugeot | 34 | Motor | 8 | |
Ret | 2 | Eddie Irvine | Ferrari | 29 | Převodovka | 9 | |
Ret | 11 | Rubens Barrichello | Jordan-Peugeot | 29 | Zavěšení | 10 | |
Ret | 10 | Pedro Diniz | Ligier-Mugen-Honda | 22 | Elektronika | 15 | |
Ret | 17 | Jos Verstappen | Footwork-Hart | 11 | Nehoda | 16 | |
Ret | 15 | Heinz-Harald Frentzen | Sauber-Ford | 0 | Kolize | 11 | |
Ret | 14 | Johnny Herbert | Sauber-Ford | 0 | Kolize | 12 | |
Ret | 9 | Olivier Panis | Ligier-Mugen-Honda | 0 | Kolize | 14 | |
DNQ | 21 | Giovanni Lavaggi | Minardi-Ford | DNQ |
Průběžné pořadí šampionátu
- Pohár jezdců
Pořadí | Jezdec | Body |
---|---|---|
1 | Damon Hill | 81 |
2 | Jacques Villeneuve | 68 |
3 | Michael Schumacher | 39 |
4 | Jean Alesi | 38 |
5 | Mika Häkkinen | 23 |
- Pohár konstruktérů
Pořadí | Konstruktér | Body |
---|---|---|
1 | Williams-Renault | 149 |
2 | Benetton-Renault | 55 |
3 | Ferrari | 48 |
4 | McLaren-Mercedes | 41 |
5 | Jordan-Peugeot | 15 |
Náklady na energie a provoz naší encyklopedie prudce vzrostly. Potřebujeme vaši podporu... Kolik ?? To je na Vás. Náš FIO účet — 2500575897 / 2010 |
---|
Informace o článku.
Článek je převzat z Wikipedie, otevřené encyklopedie, do které přispívají dobrovolníci z celého světa. |