Grand Prix Lucemburska 1997
Z Multimediaexpo.cz
Grand Prix Lucemburska 1997 (IV Großer Warsteiner Preis von Luxemburg), 15. závod 48. ročníku mistrovství světa jezdců Formule 1 a 39. ročníku poháru konstruktérů, historicky již 612. grand prix, se odehrála na okruhu Nürburgring.
Obsah |
Výsledky
Kvalifikace
Pořadí | Číslo | Pilot | Konstruktér | Čas | Odstup |
---|---|---|---|---|---|
1 | 9 | Mika Häkkinen | McLaren - Mercedes | 1:16.602 | |
2 | 3 | Jacques Villeneuve | Williams - Renault | 1:16.691 | +0.089 |
3 | 4 | Heinz-Harald Frentzen | Williams - Renault | 1:16.741 | +0.139 |
4 | 12 | Giancarlo Fisichella | Jordan - Peugeot | 1:17.289 | +0.687 |
5 | 5 | Michael Schumacher | Ferrari | 1:17.385 | +0.783 |
6 | 10 | David Coulthard | McLaren - Mercedes | 1:17.387 | +0.785 |
7 | 8 | Gerhard Berger | Benetton - Renault | 1:17.587 | +0.985 |
8 | 11 | Ralf Schumacher | Jordan - Peugeot | 1:17.595 | +0.993 |
9 | 22 | Rubens Barrichello | Stewart - Ford | 1:17.614 | +1.012 |
10 | 7 | Jean Alesi | Benetton - Renault | 1:17.620 | +1.018 |
11 | 14 | Olivier Panis | Prost - Mugen-Honda | 1:17.650 | +1.048 |
12 | 23 | Jan Magnussen | Stewart - Ford | 1:17.722 | +1.120 |
13 | 1 | Damon Hill | Arrows - Yamaha | 1:17.795 | +1.193 |
14 | 6 | Eddie Irvine | Ferrari | 1:17.855 | +1.253 |
15 | 2 | Pedro Diniz | Arrows - Yamaha | 1:18.128 | +1.526 |
16 | 16 | Johnny Herbert | Sauber - Petronas | 1:18.303 | +1.701 |
17 | 15 | Šindži Nakano | Prost - Mugen-Honda | 1:18.699 | +2.097 |
18 | 21 | Tarso Marques | Minardi - Hart | 1:19.347 | +2.745 |
19 | 17 | Gianni Morbidelli | Sauber - Petronas | 1:19.490 | +1.888 |
20 | 19 | Mika Salo | Tyrrell - Ford | 1:19.526 | +2.924 |
21 | 18 | Jos Verstappen | Tyrrell - Ford | 1:19.531 | +2.929 |
22 | 20 | Ukjó Katajama | Minardi - Hart | 1:20.615 | +4.013 |
Závod
Pořadí | Číslo | Národnost | Jezdec | Konstruktér | Kola | Čas/odstoupení | Start | Body |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 3 | Jacques Villeneuve | Williams-Renault | 67 | 1:31:27.843 | 2 | 10 | |
2 | 7 | Jean Alesi | Benetton-Renault | 67 | +11.770 | 10 | 6 | |
3 | 4 | Heinz-Harald Frentzen | Williams-Renault | 67 | +13.480 | 3 | 4 | |
4 | 8 | Gerhard Berger | Benetton-Renault | 67 | +16.416 | 7 | 3 | |
5 | 2 | Pedro Diniz | Arrows-Yamaha | 67 | +43.147 | 15 | 2 | |
6 | 14 | Olivier Panis | Prost-Mugen-Honda | 67 | +43.750 | 11 | 1 | |
7 | 16 | Johnny Herbert | Sauber-Petronas | 67 | +44.354 | 16 | ||
8 | 1 | Damon Hill | Arrows-Yamaha | 67 | +44.777 | 13 | ||
9 | 17 | Gianni Morbidelli | Sauber-Petronas | 66 | +1 kolo | 19 | ||
10 | 19 | Mika Salo | Tyrrell-Ford | 66 | +1 kolo | 20 | ||
Ret | 18 | Jos Verstappen | Tyrrell-Ford | 50 | Vyjetí z tratě | 21 | ||
Ret | 9 | Mika Häkkinen | McLaren-Mercedes | 43 | Motor | 1 | ||
Ret | 22 | Rubens Barrichello | Stewart-Ford | 43 | Převodovka | 9 | ||
Ret | 10 | David Coulthard | McLaren-Mercedes | 42 | Motor | 6 | ||
Ret | 23 | Jan Magnussen | Stewart-Ford | 40 | Hnací poloosa | 12 | ||
Ret | 6 | Eddie Irvine | Ferrari | 22 | Motor | 14 | ||
Ret | 15 | Šindži Nakano | Prost-Mugen-Honda | 16 | Motor | 17 | ||
Ret | 5 | Michael Schumacher | Ferrari | 2 | Zavěšení | 5 | ||
Ret | 21 | Tarso Marques | Minardi-Hart | 1 | Motor | 18 | ||
Ret | 20 | Ukjó Katajama | Minardi-Hart | 1 | Kolize | 22 | ||
Ret | 12 | Giancarlo Fisichella | Jordan-Peugeot | 0 | Kolize | 4 | ||
Ret | 11 | Ralf Schumacher | Jordan-Peugeot | 0 | Kolize | 8 |
Průběžné pořadí šampionátu
- Pohár jezdců
Pořadí | Jezdec | Body |
---|---|---|
1 | Jacques Villeneuve | 77 |
2 | Michael Schumacher | 68 |
3 | Heinz-Harald Frentzen | 35 |
4 | Jean Alesi | 34 |
5 | David Coulthard | 30 |
- Pohár konstruktérů
Pořadí | Konstruktér | Body |
---|---|---|
1 | Williams-Renault | 112 |
2 | Ferrari | 86 |
3 | Benetton-Renault | 62 |
4 | McLaren-Mercedes | 44 |
5 | Jordan-Peugeot | 33 |
Náklady na energie a provoz naší encyklopedie prudce vzrostly. Potřebujeme vaši podporu... Kolik ?? To je na Vás. Náš FIO účet — 2500575897 / 2010 |
---|
Informace o článku.
Článek je převzat z Wikipedie, otevřené encyklopedie, do které přispívají dobrovolníci z celého světa. |